تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل‌های شیراز برای سفر اولی‌ها 

آفتاب‌‌نیوز :

این مقاله به شما کمک می‌کند تا تصمیم دشواری را که باید در مورد انتخاب هتل شیراز بگیرید، سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید. شیراز شهر زیبایی در ایران است که مسافران و گردشگران فراوانی را در ماه‌های مختلف سال به خود جذب می‌کند. تعداد زیادی مسافرانی که به شیراز سفر می‌کنند، باعث شده است تا انواع محل اقامت در این شهر برای پذیرایی از میهمانان مهیا باشد. در این مقاله، لیست کوتاهی از بهترین هتل‌های شیراز را بر اساس نظرات مهمانان ارائه می‌دهیم. این هتل‌های لوکس می‌تواند خاطرات خوب شما از سفر به شیراز را کامل کنند و برگ زیبایی بر دفتر خاطرات سفر‌های شما به وجود آورند. هتلی را انتخاب و رزرو کنید که بیشتر با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و بتواند انتظارات شما را بدون عیب یا نقص برآورده کند.

رزرو هتل شیراز

بهترین امکانات لوکس مانند معماری مدرن یا طراحی سنتی ایرانی، خدمات و امکانات منحصر‌به‌فرد، غذا‌های ایرانی و بین‌المللی و بسیاری از خدمات عالی دیگر را هتل های شیراز به میهمانان خود ارائه می‌دهند. شیراز که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و همه ما آن را می‌شناسیم. اگر دوست دارید سفری عالی به شیراز داشته باشید، حتما یکی از هتل‌های زیبای آن را برای اقامت رزرو کنید. رزرو یک هتل مناسب به شما کمک خواهد کرد تا هم از خدمات و امکانات آن هتل بهره‌مند شوید و هم این‌که برای یک گردش عالی در شهر استراحت کنید. اگر برای اولین‌بار به شیراز سفر می‌کنید، بهتر است قبل از سفر یا برنامه‌ریزی برای آن، حتما درباره هتل‌های شهر مقصد بخوانید.

در این مقاله برخی از هتل‌های شهر شیراز را به شما معرفی می‌کنیم. مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا این هتل‌ها را بشناسید و اگر خواستید آن‌ها را برای اقامت رزرو کنید، اطلاعاتی از آن‌ها داشته باشید. همچنین اگر دوست داشته باشید هتلی دیگری را رزرو کنید، مطالعه این مقاله به شما دید خوبی برای بررسی و مقایسه هتل‌ها می‌دهد.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

یکی از اولین گزینه‌ها میان هتل‌های شیراز یک هتل مجلل و پنج‌ستاره با نام هتل زندیه است. این هتل زیبا با فاصله ۲۰‌دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی شیراز، دسترسی به فرودگاه را برای میهمانان خود آسان کرده است. ارگ کریم‌خان، باغ عفیف‌آباد، باغ ارم، حمام وکیل، بازار وکیل و دروازه قرآن برخی از جاذبه‌ها و دیدنی‌های نزدیک هتل زندیه هستند. خانواده شما می‌توانند در زمانی که شما در جلسات کاری خود شرکت می‌کنید به تور‌های روزانه شیراز که در هتل برگزار می‌شود بپیوندند. اینترنت بی‌سیم پرسرعت، کافه، رستوران، فروشگاه صنایع‌دستی، مرکز تناسب‌اندام و استخر از امکاناتی هستند که در هتل برای استفاده شما مهیا شده است.

هتل بزرگ شیراز

یکی از هتل‌هایی که حتما هنگام بررسی و مقایسه هتل‌های شهر شیراز نام آن را می‌بینید، هتل پنج‌ستاره مجلل بزرگ شیراز است. این هتل یک هتل موضوعی با ۶۵ اتاق با تم‌ها و طراحی‌های داخلی متنوع است. اولین جذابیت این هتل، منظره آن است که نمایی زیبا از شهر شگفت‌انگیز شیراز به میهمانان هدیه می‌دهد. هتل بزرگ در شیراز که به هتل ۱۰۰۱ شب معروف است، محلی مناسب برای کودکان است. در این هتل علاوه بر تخفیف‌هایی که به کودکان ارائه می‌شود، فضایی فراهم شده است تا آن‌ها در فعالیت‌های مختلف که بسیار سرگرم‌کننده هستند، شرکت کنند. ورزش‌های آبی و اتاق بازی نیز برای بچه‌ها در دسترس است.

تماشای فیلم، کیسه‌های لوبیا، تخته پرش، میز‌های پینگ‌پنگ و زمین والیبال نیز در هتل وجود دارد تا همه اعضای خانواده از آن لذت ببرند. باغ آرامش‌بخش مراکشی داخل هتل و آبشار چشم‌نواز درون آن جایی است که می‌توانید فعالیت‌های زیادی در آن داشته باشید یا فقط دراز بکشید و از آفتاب لذت ببرید. از جاذبه‌های نزدیک این هتل سرای مشیر، بلوار چمران، موزه پارس، باغ ارم، نارنجستان قوام و خانه شاپوری مواردی معروف هستند.

هتل بوتیک شازده

هتل بوتیک شازده

این ملک سنتی و پیشنهاد بعدی که به شما معرفی خواهیم کرد با هتل‌های سابق کاملا متفاوت است. بوتیک هتل شازده یک اقامتگاه لوکس سنتی در شیراز است که در خانه‌ای قدیمی از دوران قاجار بنا شد. مدت زیادی نیست که این هتل پذیرای میهمانان است، اما گردشگران خارجی در طول اقامت خود احساسات عمیقی به این محل زیبا پیدا کرده‌اند. تزیینات خاص این هتل، سنت و فرهنگ اصیل ایرانی را به مهمانان یادآوری می‌کند. یک کافه کوچک، باغ خصوصی و یک حمام سنتی وجود دارد. شما همچنین بر اساس نیاز خود امکان استفاده از خدمات دربان را خواهید داشت. به دلیل موقعیت مکانی این هتل، شما در مجاورت مسجد وکیل، حمام وکیل، بازار وکیل و ارگ کریم‌خان هستید.

هتل سنتی عمارت فیل شیراز

این هتل بوتیک سنتی یکی از پیشنهاد‌های عالی در لیست هتل‌های لوکس شیراز است. مانند هتل بوتیک شازده، این هتل شما را با حس سنتی سبک زندگی ایرانی آشنا می‌کند. فاصله ۱۱‌کیلومتری فرودگاه بین‌المللی شیراز به شما کمک خواهد کرد تا در کمتر از نیم ساعت این فاصله را طی کنید. فاصله هتل تا نمایشگاه بین‌المللی شیراز نیز کمتر از ۵۰ دقیقه است. دیدنی‌های اصلی شهر مانند خانه شاپوری، آرامگاه حافظ، موزه پارس، آرامگاه سعدی، باغ عفیف‌آباد، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، ارگ کریم‌خان، بازار وکیل، مسجد جامع عتیق، خانه زینت‌الملوک و باغ جهان‌نما در مجاورت این خانه قرار دارند. رستوران ایرانی، کافه گالری، پارکینگ در فضای باز، سالن ضیافت، سالن کنفرانس، فروشگاه صنایع‌دستی، باربیکیو و آلاچیق نیز از امکانات و مزایای این محل زیبا هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل‌های شیراز برای سفر اولی‌ها »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..