تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلامی: صنعت هسته‌ای ایران در تراز برتر دنیا قرار دارد

محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور فقید و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه جمعه، چهارم خردادماه با حضور در مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا(ع) شهید جمهور، حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در مصلای بزرگ المهدی(عج) شهرستان بابلسر به سخنرانی پرداخت.

 رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این مراسم اظهار کرد: از دست دادن رئیس‌جمهور خدوم و خستگی‌ناپذیر و هیئت همراه ایشان، ضایعه‌ای دردناک، تلخ و جبران‌نشدنی است، خداوند ان‌شاءالله روح این شهدا را با صالحان و مقربان حق محشور بفرماید.

وی تصریح کرد: زیبایی زندگی انسان به ایمان است. نقطه ارزش و تراز برتر ایمان، اطاعت از خداوند متعال، اطاعت از رسول او(ص) و ولی امر است. اوج انسانیت و ایمان در اطاعت از خداوند نمایان می‌شود.

 اسلامی تأکید کرد: حضرت آیت‌الله رئیسی، الگوی اخلاق، ادب، متانت، صبر و مقاومت بودند. ایشان به ‌شکل بسیار حساس و پرتلاش و با نگاه خدمت به مردم و جامعه رفتار می‌کردند و هیچ‌گونه کوتاهی در رویکرد و عملکرد ایشان وجود نداشت. وی ادامه داد: رئیس‌جمهور به‌معنی واقعی کلمه از «حق» دفاع می‌کردند و هیچ وقت از گفتن حق ابایی نداشتند. عروج و شهادت ناگهانی ایشان، غم را بر وجود ملت ایران مستولی کرد. همه اقشار مردم به‌سبب فقدان این عنصر ارزشمند انقلابی غمگین هستند و این مراسم باشکوه در مصلای بزرگ المهدی(عج) شهرستان بابلسر که به‌همت امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بیانگر این موضوع است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: برای شهید آیت‌الله رئیسی، توجه به رضایت خداوند بسیار اهمیت داشت و خداباوری، خدمت به جامعه و گره‌گشایی از کار مردم برای ایشان اهمیت فراوانی داشت. شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به دستورات مقام معظم رهبری داشتند.

وی توضیح داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تهاجم سنگینی از بعد روانی و سیاسی علیه این دولت وجود داشت و نظام استکبار نیز با تحریم‌ها این موارد را تشدید کرده بود. در آن مقطع، رئیس‌جمهور فقید کشورمان دو گزینه پیشِ‌روی خود داشت که یکی ادامه دادن مسیر گذشته و دیگری قرار دادن کشور در مسیر انقلابی و جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری بود.

وی عنوان کرد: مردم‌داری واقعی، سفرهای استانی، پیگیری مصوبات این سفرها، توجه به کارگران و محرومان، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی کشور از مهم‌ترین رویکردهای شهید آیت‌الله رئیسی بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایشان در تمام پست‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به‌عهده داشتند همواره شب و روز به فکر خدمات‌رسانی به مردم بودند و به‌شکل خستگی‌ناپذیر همیشه در تلاش بودند تا به وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم داده شده است، حتماً عمل شود.

اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری با انتخاب هیئت‌های کارشناسی خبره، نقاط ضعف و قوت همه دستگاه‌ها را استخراج کرده بودند، کاری که با ورود ایشان به عرصه انتخابات و ریاست‌جمهوری توانست تحولی را در کشور ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان فردی دارای رویکردی جهادی و عملیاتی بود. این شهید که روحش شاد باشد، در این مدت نقش مهمی در سیاست خارجی کشورمان ایفا کرد و توانست در بهترین شکل روابط ایران با کشورهای مختلف را تنظیم کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهایی که از شهادت شهدای خدمت کشورمان می‌گذرد، شاهد گرامی داشتن یاد و خاطره آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی بوده‌ایم، این مسئله به‌واسطه خداباوری، مردم‌باوری و ولایتمداری رخ داده است، موارد مهمی که مردم و مسئولان کشورمان باید آن‌ها را دنبال کنند تا بتوانند خدمات خویش را ماندگار کنند و عمل صالحی از خود به‌جا بگذارند. 

وی اضافه کرد: در همین مدتی که از عمر دولت سیزدهم گذشت، بارها شاهد قدردانی مقام معظم رهبری بودیم؛ یکی از این بخش‌هایی که در این دولت مورد قدردانی قرار گرفت و ایشان در چندین نوبت به این موضوع اشاره داشتند، مربوط به بخش فناوری هسته‌ای بوده است. مقام معظم رهبری در بخش فناوری هسته‌ای کشور بارها تأکید داشتند که سازمان انرژی اتمی ایران باید به‌سمت صنعتی شدن حرکت کند تا بتواند تأثیر بسزایی در زندگی مردم داشته باشد.

اسلامی عنوان کرد: موضوع مهمی براساس بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در سازمان انرژی اتمی ایران رخ داده، این است که رویدادها و برنامه‌های صنعت هسته‌ای کشور به‌شکلی جدی دنبال می‌شود، خوشبختانه طی این مدت دستاوردهای مهمی را در صنعت هسته‌ای کشور شاهد بوده‌ایم که کنار لطف الهی، تأکیدات و حمایت‌های مقام معظم رهبری؛ پیگیری‌های شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی، نقش بسزایی در این مسئله داشته است.

وی اظهار کرد: صنعت هسته‌ای ایران طی این سال‌ها همواره با تحریم و دشمنی مواجه بوده است و با ندادن مواد اولیه، ایجاد مشکل در تأمین تجهیزات، ترور دانشمندان، پرونده‌سازی‌های سیاسی به‌دنبال ایجاد وقفه در مسیر حرکت این صنعت بوده‌اند، مسیری که با لطف خداوند و تلاش دانشمندان جوان این مرز و بوم، رشد چشمگیری داشته است به‌طوری که صنعت هسته‌ای ایران هم‌اکنون در تراز کشورهای برتر دنیا قرار دارد. 

وی خاطرنشان کرد:‌ ملت بزرگ ایران همواره در صحنه‌های گوناگون نشان داده که شایسته بهترین‌ها است و ان‌شاء‌الله، خداوند توفیقات روزافزون به ملت بزرگ ایران عنایت کند. 

به گزارش تسنیم، گفتنی است در این آیین همچنین حسین رحیمیان، ذاکر و مداح اهل‌بیت(ع) در وصف شهدای خدمت به مداحی پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلامی: صنعت هسته‌ای ایران در تراز برتر دنیا قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..