تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا؛ پیروزی شهرداری گرگان مقابل الکاظمه کویت

شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود از رقابت‌های ۸ تیم برتر سوپر لیگ غرب آسیا مقابل الکاظمه به پیروزی رسید.

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا؛ پیروزی شهرداری گرگان مقابل الکاظمه کویت به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان نماینده ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های ۸ تیم برتر سوپر لیگ غرب آسیا مقابل الکاظمه کویت به رقابت پرداخت.

شهرداری گرگان این دیدار را با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سینا واحدی، ویل چری و دایموند لیویس استون آغاز کرد. شاگردان مصطفی هاشمی با نتیجه ۴۴ بر ۴۱ نیمه اول را به پایان رساندند. در نهایت شهرداری گرگان با نتیجه ۹۳ بر ۷۹ به پیروزی رسید.

نتایج کوارتر‌های این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۱۷ بر ۱۵ - گرگان

کوارتر دوم: ۲۷ بر ۲۶ - گرگان

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۱۹ - گرگان

کوارتر چهارم: ۲۳ بر ۱۹ - گرگان

 ویل چری در این دیدار با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۱۶ بهترین بازیکن بود.

 شایان ذکر است، شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از این رقابت‌ها روز یکشنبه ۶ خرداد ساعت ۱۵:۳۰ مقابل تیم تامیل نادو هند به میدان خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا؛ پیروزی شهرداری گرگان مقابل الکاظمه کویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..