تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برند چینی SMIC به سومین تراشه‌ساز برتر دنیا از لحاظ فروش تبدیل شد

SMIC گزارش مالی سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. این شرکت حالا سومین سازنده‌ی بزرگ تراشه در دنیا است.

شرکت SMIC، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تراشه‌ در چین، با وجود تحریم‌های آمریکا به سومین تراشه‌ساز بزرگ جهان از نظر حجم فروش تبدیل شد.

به‌گزارش Counterpoint، شرکت SMIC در فصل اول ۲۰۲۴ به‌طور دقیق ۶ درصد از کل درآمد صنعت تراشه را ازآنِ خود کرد. شرکت‌های TSMC و سامسونگ فاندری نیز به‌ترتیب با ۶۲ و ۱۳ درصد جایگاه‌های اول و دوم را کسب کردند.

سهم بازار شرکت‌های سازنده‌ی تراشه در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴

Counterpoint

کانترپوینت پیش‌بینی می‌کند که فروش SMIC به‌لطف افزایش تقاضا برای حسگرهای تصویر و تراشه‌های مدیریت انرژی و تراشه‌های درایور نمایشگر، در فصل دوم ۲۰۲۴ رشد دو رقمی تجربه کند.

رشد درآمد SMIC نشان می‌دهد که تغییرات استراتژیک این شرکت برای خدمت‌رسانی به مشتریان در بازار چین، به کاهش تأثیر تحریم‌های ایالات متحده و مقابله با کاهش فروش فصلی در بازار جهانی نیمه‌هادی کمک کرده است.

مقالات مرتبط

۸۲ درصد از کل درآمد ۱٫۷۵ میلیارد دلاری SMIC در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴، از مشتریان داخلی به‌دست آمده است. این آمار در مدت مشابه سال قبل ۷۵٫۵ درصد و در فصل منتهی به دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی ۱۴۰۲) ۸۰ درصد بوده است.

رشد فروش SMIC در بحبوحه‌ی ظهور پردازنده‌های هوش مصنوعی و قطع دسترسی این شرکت به تجهیزات پیشرفته‌ی ساخت تراشه‌ ASML اتفاق می‌افتد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برند چینی SMIC به سومین تراشه‌ساز برتر دنیا از لحاظ فروش تبدیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..