تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «صعود» با مشارکت ۲ هزار نفر کلید خورد 

احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ظهر امروز، پنجم خردادماه در نشست خبری در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت خادمان ملت در حادثه اخیر، اظهار کرد: طرح صعود، از سوی قرارگاه شهید آوینی با محوریت دستگاه فرهنگ و هنر استان و مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های  فرهنگی، هنری مساجد مازندران در راستای جریان‌سازی فرهنگی، توانمندسازی و شبکه سازی کنشگران فرهنگی هنری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه، طرح صعود با تقویت کارکرد هنری فرهنگی در محلات با استفاده از ظرفیت مردمی پیگیری می‌شود، افزود: این طرح محله‌محور و مسجدمحور بوده و قرار است در هر محله متناسب با بوم آن محله و با مشارکت همه ظرفیت‌ها اجرایی شود.

آهنگر با بیان اینکه این طرح‌ها با رویکرد فرهنگی، هنری و تربیتی در محلات انجام می‌شود، تصریح کرد: مبنای این طرح مسجد و خانواده محوری است و بنا داریم با نگاه ایجابی و در راستای ارتقا نشاط اجتماعی اجرایی شود.

وی، شناسایی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و نظام مسائل محلات را لازم اجرای طرح دانست و افزود: امروز برای تربیت نوجوانان باید ابتدا وضعیت موجود را به درستی شناسایی و بر اساس عزم کانون‌های کانون‌های مساجد اقدام کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار کرد: درصدد هستیم از امروز در گام اول طرح صعود با پای کار آوردن ۳۰۰ کانون فرهنگی، هنری مساجد مازندران، ۲ هزار نفر از مخاطبان را تحت پوشش قرار دهیم.

به گزارش ایکنا، در این نشست از پوستر طرح صعود رونمایی شد و از سوی مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، از احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به جهت حمایت از فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد با اعطای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «صعود» با مشارکت ۲ هزار نفر کلید خورد »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..