تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای عمومی در شهرهای استان نهادینه شود

شورای فرهنگ عمومی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز، پنجم خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با تسلیت شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت گفت: در حال حاضر برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای عمومی جامعه در برخی از شهرهای استان از جمله مریوان، سنندج و سقز عادی‌سازی شده اما در شهرهایی همچون بانه هنوز این مسئله جا نیفتاده است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی در این زمینه باید با قوت و توان بیشتری کار کنند، افزود: باید سعی شود که تابوی ضد انقلاب در این راستا شکسته شده و شرایط مطلوب‌تری در شهرستان بانه برای برگزاری برنامه‌ها در فضای عمومی فراهم شود.

استاندار کردستان در ادامه به پیشنهاد مسئولان شهرستان بانه به اختصاص یک روز به نام این شهرستان اشاره و بیان کرد: یکی از پیشنهادات در این زمینه ۱۲ آبان است، روزی که رئیس جمهور شهید در سفر استانی خود در بانه حضور یافت و پیشنهاد مطلوبی است.

وی در پایان گفت: نامگذاری روزی با نام روز بانه، برای ظرفیت افزایی برنامه‌های فرهنگی و هنری و تمرکز بر روی این شهرستان امری مهم است.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه این جلسه بر ضروت همراهی خانواده به منظور گسترش حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف آثار و نتایج بسیار مهمی دارد تا جایی که در بُعد فردی توجه به حجاب و عفاف با سلامت و آرامش روانی جامعه پیوند خورده است.

وی، ثبات نهاد خانواده و فاصله گرفتن از بی‌بند و باری‌های اخلاقی در جامعه را از دیگر کارکردهای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ذکر کرد و افزود: برای تحقق این امر نیازمند همراهی هرچه بیشتر خانواده‌ها هستیم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، تقویت عفت و فضائل اخلاقی در جامعه ضروری است، البته زبان برخورد با کسانی که مغرضانه دنبال برهم زدن فضا و کشف حجاب هستند باید متفاوت باشد.

وی، برگزاری نخستین جایزه شهیده فاطمه اسدی و سه نمایشگاه مد و لباس و جشن یاس نبوی را از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح استان ذکر کرد و گفت: همایش مستوره اردلان و بزرگداشت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو از دیگر برنامه‌های استان است که در آینده نزدیک شاهد برگزاری آنها خواهیم بود.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای عمومی در شهرهای استان نهادینه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..