تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت صخره به ترکیب پرسپولیس در قزوین

گولسیانی از ناحیه کشاله ران مصدومیت قدیمی دارد، اما مشکلی برای بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر ندارد.

بازگشت صخره به ترکیب پرسپولیس در قزوین آفتاب‌‌نیوز :

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس که به تازگی در لیست تیم ملی این کشور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ قرار گرفته، پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان به دلیل مصدومیت از ترکیب سرخپوشان خارج شد تا فرشاد فرجی جای او بازی کند.

حضور فرشاد فرجی در قلب دفاعی پرسپولیس باعث شد این تیم در نیمه اول ۳ گل از استقلال خوزستان دریافت کند تا اوسمار در بین دو نیمه او را تعویض کند.

حالا از اردو پرسپولیس خبر می‌رسد که گولسیانی که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود می‌تواند این تیم را در بازی مقابل شمس آذر در قزوین همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت صخره به ترکیب پرسپولیس در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..