تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکم تخت با مصرف ۵ ماده غذایی

 به گزارش تابناک، افزودن مواد غذایی زیر به برنامه غذایی روزانه، با دارا بودن پروتئین، فیبر، چربی‌های سالم و سایر مواد مغذی، به کاهش چربی احشایی کمک می‌کند:

۱) تخم مرغ

زرده تخم مرغ علاوه بر پروتئین بالا، حاوی کولین است و به طور بالقوه به کاهش چربی بدن کمک می‌کند. هم‌چنین سطح لپتین موجود در آن، باعث افزایش حس سیری و کاهش تولید هورمون گرسنگی در بدن می‌شود

۲) جو دوسر

بر اساس مطالعات، بتا گلوکان موجود در جو دوسر علاوه بر تقویت سلامت روده، می‌تواند به افزایش سیری، هضم آسان و کاهش چاقی شکمی کمک کند.

۳) لیمو

استفاده از لیمو در خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌تواند به کاهش چربی شکم کمک کند. لیمو حاوی پلی‌فنل‌های قوی است که منجر به جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه شکم و چاقی می‌شود.

۴) ماهی تن

ماهی تن به دلیل داشتن پروتئین بالا و چربی سالم، یک غذای مغذی است. شواهد نشان می‌دهد که مصرف غذاهای دریایی بدون چربی مانند ماهی تن، به پیشگیری از چاقی کمک می‌کند.

۵) چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی چربی‌سوز است و محتوای کافئین موجود در آن می‌تواند به بهبود متابولیسم، چربی‌سوزی و کوچک شدن شکم کمک کند.

منبع: خبر آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکم تخت با مصرف ۵ ماده غذایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..