تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد

نهمین دوره آزمون مهارتی سراسری نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور به مدت سه روز در مرکز آموزش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، این آزمون با هدف ارزیابی و بهبود مهارت‌های فنی کارکنان نمایندگی‌ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، از ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ توسط شرکت خدمات و تجارت بم خودرو در مرکز آموزش کرمان موتور برگزار گردید.

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو که مسئول توزیع قطعات و ارائه خدمات پس از فروش کرمان موتور است، در این دوره با هدف بررسی کارایی آموزش‌های قبلی و برنامه‌ریزی برای دوره‌های آموزشی آینده، به شناسایی و بهبود نقاط ضعف در مهارت‌های کارکنان نمایندگی‌ها پرداخت.

در این آزمون ۸۴۳ نفر از ۱۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در مشاغلی همچون کارشناس فنی، کارشناس پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برق‌کار، مکانیک، جلوبندی‌کار، امدادگر، پذیرشگر و انباردار شرکت کردند.

نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد داغ ترین اخبار هفته عملکرد 5 ستاره فونیکس تیگو 8 پرومکس در ANCAP + گزارش تست

عملکرد 5 ستاره فونیکس تیگو 8 پرومکس در ANCAP + گزارش تست جک T9 به شاسی‌بلند آفرودی تبدیل می‌شود!

جک T9 به شاسی‌بلند آفرودی تبدیل می‌شود! آمار تولید پیکاپ در سال 1402 اعلام شد، خودروسازان چه تعداد وانت تولید کردند؟ + جدول

آمار تولید پیکاپ در سال 1402 اعلام شد، خودروسازان چه تعداد وانت تولید کردند؟ + جدول



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..