تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین، با حضور استاندار هرمزگان، طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر شامل یک شهر و ۳۸ روستا آغاز شد.

چهارم خرداد ماه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی طرح مهم آبرسانی به دو بخش در شهرستان بندر خمیر آغاز شد. با اجرای این پروژه یک شهر و ۳۸ روستا با جمعیت ۲۸۸۷۴ نفر و نیاز آبی ۱۳۵ لیتر در ثانیه از آب آشامیدنی و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

گفتنی است برای اجرای این پروژه ۷۲ کیلومتر خط لوله چدن داکتیل، ۳ ایستگاه پمپاژ و ۹ مخزن احداث خواهد شد، برای تکمیل این طرح ۴۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف می‌شود.

طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر آغاز شد


افتتاح ۷ پروژه ورزشی در شهرستان بندر خمیر

با حضور استاندار هرمزگان، ۷ طرح ورزشی در سطح شهرستان بندرخمیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی بزرگ رویدر و زمین چمن در روستاهای گری شیخ، کرمران، انگوران، چاهرو و کهورشاد و همچنین پروژه تعمیر و تجهیز سالن خانه تنیس قهرمانی شهرستان خمیر بود.

همچنین به نمایندگی از این ۷ طرح، استاندار هرمزگان با حضور در روستای کهورشاد، زمین چمن مصنوعی این روستا را افتتاح کرد، اعتبار کلی این پروژه‌ها ۱۲ میلیارد تومان بود.

طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر آغاز شد


آغاز عملیات اجرایی مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی پزشکان بندر خمیر

با حضور استاندار هرمزگان کلنگ احداث مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی پزشکان شهرستان بندرخمیر بر زمین زده شد.

این پروژه مجمتع ۴۸ واحدی بناست به صورت مشارکتی با همکاری خیرین و دولت در مدت دو سال ساخته شود. همچنین پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان نیاپور بندر خمیر نیز کلنگ زنی شد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح آبرسانی به بخش‌های کهورستان و رویدر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..