تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد نکونام بعد از بازی به شدت از چه کسی شاکی بود؟

سرمربی تیم استقلال که از نتیجه رقم خورده در ورزشگاه آزادی تهران خبردار شده بود پس از پایان دیدار و بازگشت به رختکن به شدت از اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عصبانی به نظر می‌رسید.

جواد نکونام که با تساوی تیمش در قائمشهر و پیروزی پرسپولیس در تهران صدر جدول را از دست داده بود با دوستان و نزدیکانش در رختکن از اتفاقات رقم خورده در نیمه دوم بازی پرسپولیس صحبت می‌کرد.

نکونام که صحنه خطای بازیکن استقلال خوزستان و دریافت کارت زرد دوم را در گوشی موبایل دیده بود از تصمیم داور بازی تهران (کوپال ناظمی) ابراز تعجب کرده به شدت از اتفاقات رخ داده شاکی شد. او نسبت به اتفاقات داوری در طول هفته‌های گذشته به شدت شاکی بود و به همین دلیل تصمیم گرفت در نشست خبری پایان بازی صحبت‌هایی را مطرح کند که حالا گفته می‌شود قرار است باشگاه پرسپولیس از او به همین دلیل شکایتی را به کمیته انضباطی بفرستد.

سرمربی تیم استقلال در هفته‌های گذشته بار‌ها نسبت به وضعیت قضاوت‌ها انتقاد کرده و معتقد بود به شکلی محسوس اتفاقاتی در جریان مسابقات رخ می‌دهد که در نهایت تیم استقلال ضرر خواهد کرد.

ناگفته نماند؛ تیم‌های پرسپولیس و استقلال در پایان هفته بیست و هشتم جای خود را در صدر جدول تغییر داده و حالا پرسپولیس با ۶۲ و استقلال با ۶۱ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد نکونام بعد از بازی به شدت از چه کسی شاکی بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..