تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زحمات شهید جمهور از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود

شهید خدمت

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، اظهار کرد: زحمات شبانه‌روزی رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی هیچگاه از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد و همه مردم قدردان این زحمات هستند.

وی افزود: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی منشأ خدمات بسیاری برای مردم بودند که امیدست تلاش‌ها و مجاهدت‌های این شهید والامقام در کنار دیگر شهدای عزیزی که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند سرلوحه قرار گیرد.

این مسئول ویژگی شهید رئیسی را «يُجاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ‌» عنوان کرد و گفت: جهاد الزاماً به معنای نظامی آن نیست. گرچه در دفاع مقدس با اینکه در مسیر طلبگی بود دین خود را در عرصه جهاد نظامی ادا کرد. اما معنای اصلی جهاد که از جهد گرفته شده به معنای تلاش و کوشش است. سفرهای استانی، جلسات متعدد و مکرر، قرار دادن وقت زیاد برای مخاطبان از جمله این ویژگی‌ها بوده است که این جهاد در راه خدا در پیام تسلیت مقام معظم رهبری با عنوان  «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» اشاره شده است.

قاسمی جیردهی، ولایتمداری و خستگی‌ناپذیری را دو ویژگی از ابعاد سیاسی ایشان که در قرآن به آن اشاره شده است خواند و افزود: شهدای ما همه ویژگی ولایتمداری را داشتند و با همین ویژگی توانستند به این جایگاه رفیع دست پیدا کنند. 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز تصریح کرد: شهید رئیسی سرباز امام و رهبری بود. تلاش و خستگی‌ناپذیری ایشان همواره به ذهن متبادر می‌شود. شهادت مزد کسی است که دوندگی بی وقفه داشته باشد. درد مردم درد او بود. خادم ملت بودن و ولایی‌بودن ویژگی سیدالشهدای خدمت است لذا ما باید در انتخابات پیش رو سعی کنیم این مسیر از ریل خارج نشود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در جهاددانشگاهی البرز، گفت: برگزاری این مراسم که با حضور اساتید، دانشجویان و همکاران سازمان برگزار شد دینی بود در حق زحمات شهید خدمت.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زحمات شهید جمهور از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..