تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوران فعالیت دولت سیزدهم بهترین دوران هماهنگی عرصه میدان و دیپلماسی بود

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز شنبه ۵ خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مسجد جامع شهر گزیک شهرستان درمیان با حضور اهل سنت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، از این اتفاق به عنوان غم و مصیبتی بسیار سنگین یاد کرد و گفت: گرچه این شهدا با جان دادن در راه خدمت به مردم به سعادت اخروی رسیدند اما برای ملت ایران از دست دادن رئیس جمهور شهید بسیار سخت و ناراحت‌کننده است.

وی افزود: این روزها شاهد تجمعات میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت در استان های آذربایجان شرقی، قم، تهران، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بودیم که این حرکت عظیم نشان داد این حضور پرشور و خودجوش مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت در سراسر کشور پیام‌های مختلفی در عرصه ملی و بین المللی دارد.

قناعت با اشاره به بازتاب رسانه‌ای حضور معنادار میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، ادامه داد: این حضور باشکوه نشان می‌دهد مردم عزیز کشورمان قدردان و قدرشناس مسئولان جهادی و انقلابی هستند و از درک و فهم و شعور سیاسی بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و می‌بینند چه مسئولانی در میدان و پای کار است.

استاندار به پشتکار شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد که بلافاصله پس از بازگشت از سفر روسیه به سفر استان البرز رفت و تصریح کرد: رئیس جمهور شهید فقط به شنیدن مشکلات مردم از طریق گزارشات و پشت میزنشینی و برگزاری جلسات اکتفا نمی‌کرد و آن ها را به صورت میدانی بررسی می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی مخلصانه و صادقانه کار می‌کرد و در این مسیر شب از روز نمی‌شناخت و استراحت کوتاهش در داخل خودرو و هواپیما بود، گفت: دومین پیام حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید جمهور این است که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان وفادار به شهدا و آرمان‌های امامین انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی هر وقت من را می‌دید در مورد وضعیت راه آهن و انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی می‌پرسید، ادامه داد: این حضور باشکوه نشان داد که آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا با گوشت و پوست و خون این مردم عجین شده است.

قناعت بیان کرد: ملت عزیز ایران می‌فهمند چه کسی دوستدار نظام و در خط ولایت است و خدمت ‌رسانی به مردم را از شئونات خود و کار کردن برای آنان را یک حرکت جهادی و مقدس می‌داند؛ و مردم نیز این نوع مسئولان را قدردانی می‌کنند.

استاندار بیان کرد:پیام بعدی مخابره وحدت و انسجام داخل کشور به دنیاست؛ اینگونه نیست که رأس قوه مجریه به شهادت برسد و بخشی از مردم بیخیال باشند بلکه همه ملت حول محور این شهادت وحدت و انسجام پیدا کردند.

وی از حضور قومیت‌های مختلف و خاخام‌های یهودی در تشییع شهید آیت الله رئیسی گفت و بیان کرد: گرچه آمریکا و انگلیس این مراسم تشییع میلیونی شهید جمهور را پوشش نمی‌داد اما این واقعیتی در داخل کشور بود.

قناعت در ادامه ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پیام دیگر این تشییع باشکوه شهدای خدمت عنوان کرد و با دعای طول عمر برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از اقتدار و صلابت و تیزبینی مقام معظم رهبری گفت.

استاندار ادامه داد: رهبر انقلاب در موضوعات کلان و استراتژیک کشور هرگز اشتباه نکردند و تصمیمات بسیار درستی اتخاد فرمودند و اکنون هم در فقدان رئیس جمهور به برکت وجود ایشان و قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران که جایگاه رفیعی برای ولایت فقیه قائل شده و اختیاراتی به ایشان داده است، به جای اعلام حکومت نظامی برای شهدای خدمت مجلس ختم می‌گیریم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با ابراز تأثر از حادثه نگران کننده برای رئیس جمهور و همراهان ایشان فرمودند:«ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید».

قناعت اظهار کرد: ۷۰ هیئت عالی رتبه دنیا که ۲۰ مورد در سطح سران بود برای عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور به ایران سفر کردند و دولت‌های یک چهارم جهان برای آیت‌الله رئیسی اعلام عزای عمومی کرده‌اند.

استاندار گفت: در یکی از ایالت‌های هند برای شهید آیت الله رئیسی مجلس ختم گرفته بودند و جالب بود که شعار فارسی می‌دادند و این به معنای اقتدار و عظمت و ابرقدرتی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوران فعالیت دولت سیزدهم بهترین دوران هماهنگی عرصه میدان و دیپلماسی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..