تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت قاچاقچی کالا در خوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت یک میلیارد و 461 میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

محکومیت قاچاقچی کالا در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق مقادیری داروی زنبور عسل و یک دستگاه جوش و کابل جوشکاری به ارزش یک میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا‌های کشف شده محکوم کرد.  

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت قاچاقچی کالا در خوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..