تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندیس بهترین برنامه‌ی ترکیبی جشنواره رسانه‌ای صبح در دستان هنرمندان رادیو گلستان

اثر دو تن از هنرمندان رادیو گلستان در جشنواره رسانه‌ای صبح به عنوان بهترین برنامه ترکیبی رادیویی انتخاب و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان در این جشنواره در بخش بهترین برنامه ی ترکیبی رادیویی برنامه ساوجی اثر عبدالهادی فروغیان و لطیفه دوجی به عنوان بهترین اثر رادیویی انتخاب شد.

این برنامه با موضوع تقریب ملل اسلامی تولید شده است.
دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح از ۳۰ اردیبهشت با نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه، همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه در تهران برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رویداد ؛ بزرگداشت « اسرا البحیصی» بانوی خبرنگار شبکه العالم در غزه که در طول بیش از ۷ ماه جنگ در سرزمین‌های اشغالی گزارش‌های متعددی را از غزه و فلسطین تهیه و منتشر کرد تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برساند، برگزار شد .

همچنین رونمایی از تابلو «فتح قریب» جدیدترین اثر استاد« حسن روح الامین » از دیگر بخش های ویژه این رویداد بود.

این تابلو نگاهی متفاوت به پیروزی‌های جبهه مقاومت در غزه و نابودی رژیم صهیونیستی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندیس بهترین برنامه‌ی ترکیبی جشنواره رسانه‌ای صبح در دستان هنرمندان رادیو گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..