تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۳ میلیارد ریال اسباب بازی قاچاق در طبس

۳ میلیارد ریال انواع اسباب بازی‌ قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی در طبس کشف و ضبط شد.

کشف ۳ میلیارد ریال اسباب بازی قاچاق در طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران ایستگاه بازرسی دیهوک با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی که از بندر عباس به سمت مشهد مقدس در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: ماموران پس ازهماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی انواع اسباب بازی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال که داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند گزارش خود را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۳ میلیارد ریال اسباب بازی قاچاق در طبس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..