تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادر شدن حکم کلاهبرداری حواله های جعلی خودرو / حکم سنگین برای متهم پرونده

به گزارش رکنا،ناصرعتباتی در تشریح این پرونده گفت: خانمی با سو استفاده از نمایندگی ایران خودرو  پدرش و کمک و معاونت در جرم پدرش اقدام به فروش حواله های غیرواقعی تحویل خودرو به شاکیان کرده و با سواستفاده از شرایط مبالغ قابل توجهی از شکات دریافت کرده است.

وی افزود: این پرونده یکی از پرونده های مهم دادگستری استان است که با اولویت تحت بررسی قرار گرفت و پس از تحقیقات مقدماتی مفصل در دادسرا با صدور کیفرخواست پرونده جهت صدور حکم به محاکم کیفری ۲ ارومیه ارسال شد.

عتباتی اضافه کرد: در این مرحله از رسیدگی دادگاه پس از ختم رسیدگی اقدام به صدور حکم بدوی کرد و طی آن متهم به حبس جزای نقدی و رد مال در حق شکات و صاحب نمایندگی نیز از باب معاونت به حبس محکوم شدند.

عتباتی در پایان از شهروندان خواست تا به راحتی فریب سودجویان منفعت طلب را نخورند و اموال خود را که با سالها زحمت به دست آورده اند در اختیار کلاهبرداران و مجرمین قرار ندهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادر شدن حکم کلاهبرداری حواله های جعلی خودرو / حکم سنگین برای متهم پرونده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..