تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشی مورد انتظار گلکسی F55 سامسونگ لو رفت

قیمت گوشی میان‌رده‌ی گلکسی F55 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شد.

سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۴ (۷ خرداد ۱۴۰۳) گوشی میان‌رده‌ی گلکسی F55 را رونمایی کند. اکنون قیمت گوشی جدید سامسونگ پیش از معرفی رسمی فاش شده است.

قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی F55 برای کانفیگ‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی که ۸ گیگابایت رم دارند، به‌ترتیب ۳۲۵ و ۳۶۱ دلار خواهد بود. قیمت گلکسی F55 برای نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم احتمالاً به ۳۹۷ دلار می‌رسد.

مقاله‌های مرتبط

از مشخصات گلکسی F55 می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع ۴۵ واتی و بدنه‌ی چرمی اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشی مورد انتظار گلکسی F55 سامسونگ لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..