تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کارشناسان برجسته داوری درباره پنالتی پرسپولیس در بازی استقلال خوزستان

واکنش کارشناسان برجسته داوری درباره پنالتی پرسپولیس در بازی استقلال خوزستان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز جمعه ۴ خرداد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرسپولیس به پایان رسید تا با توجه نتیجه تساوی استقلال تهران برابر نساجی سرخ‌ها با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول برسند.


تورج حق وردی کارشناس داوری در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌های او در این بازی اظهار داشت: در مجموع قضاوت داور خوب نبود باید بگویم عالی بود. در نیمه اول و در صحنه‌ای که داور برای سرخ‌ها پنالتی اعلام نکرد و در ادامه گل سوم استقلال خوزستان به ثمر رسید، عیسی آل کثیر در منطقه آفساید قرار داشت و پس از واکنش دروازه‌بان استقلال خوزستان مانع برای مدافعان استقلال ایجاد کرد و همین موضوع باعث شد تا داور به درستی آفساید اعلام کند.

او ادامه داد: در نیمه دوم، روبرتو، پای دانیال اسماعیلی فر را زد و داور به درستی به او کارت زرد دوم را نشان داد و پس از آن کارت قرمز به درستی به او داده شد. در صحنه پنالتی هم بازیکن استقلال پای وحید امیری را زد و با جاگیری درست داور پنالتی صحیح برای پرسپولیس گرفته شد.

نوذر رودنیل چه گفت؟
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: تیم داوری بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت و یک قضاوت بی‌نقص را در این بازی شاهد بودیم.

نوذر رودنیل هم در گفتگو با ایرنا، با اشاره به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: این بازی جذابیت خاصی داشت چرا که دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست تمامی تصمیم‌هایی که گرفته شد صحیح بود و تیم داوری با توجه به حساسیت بازی و میزبانی پرسپولیس در این دیدار، عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که آل‌کثیر در موقعیت آفساید قرار گرفت و دقایقی بعد توپ وارد دروازه پرسپولیس شد، پرچم کمک داور و تصمیم داور درست بود چرا که مهاجم سرخ‌پوشان در آفساید بود. در این نیمه تنها یک مورد را شاهد بودیم که به دقیقه ۴۲ باز می‌گشت، در یک صحنه ابتدا بازیکن استقلال خوزستان مرتکب خطا شد و بعد بازیکن پرسپولیس خطا کرد که داور تنها خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت که جا داشت ابتدا خطای بازیکن حریف را اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان یادآور شد: در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد، اما همه گل‌هایی که در این دیدار به ثمر رسید درست بود و باید گفت تیم داوری عملکرد بسیار خوبی داشت. اخراج بازیکن استقلال خوزستان هم صحیح بود و گلی که آل‌کثیر به ثمر رساند و کمک‌داور پرچم زده بود هم به درستی اعلام شد.

رودنیل تاکید کرد: این بازی در شرایطی برگزار شد که تیم داوری عملکرد خوبی را از خود نشان دادند و به خوبی توانستند نمره قبولی دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کارشناسان برجسته داوری درباره پنالتی پرسپولیس در بازی استقلال خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..