تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توهین به سرمربی استقلال به‌حق نیست؛ این‌قدر نکونام را نزنید قهرمان می‌شویم!

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق تیم استقلال، درباره تساوی این تیم در قائمشهر اظهار داشت: متاسفانه بعد از تساوی استقلال و صدرنشینی پرسپولیس حملات عجیب و غریبی به جواد نکونام صورت گرفت که این دور از انصاف است. ما هفته‌های متمادی صدر جدول بودیم نباید به این شکل ناجوانمردانه به کدام حمله کنیم.

وی افزود: جواد نکونام را نزنید! او هر روز از ۹ صبح در کمپ حجازی حاضر می‌شود و برای تیم زحمت می‌کشد. یادتان رفته او با چه مشکلاتی تیم را در صدر جدول نگه داشته بود. فراموش کردید خطیر چند بار می‌خواست او را برکنار کند! حالا یک هفته مساوی کردیم و من مطمئنم دوباره در دو بازی آخر صدر جدول را پس می‌گیریم.

فنونی زاده خطاب به علی خسروی گفت: آقای خسروی شما به چه حقی در طول روز‌های گذشته این همه مغلطه کردید و حرف‌هایی را به زبان آوردید که به نوعی به شکل غیر مستقیم تیم استقلال و جواد نکونام را زیر سوال ببرید. این رسم جوانمردی نیست. بالاخره داوران زهرشان را به تن استقلال ریختند.

فنونی‌زاده با اشاره به اخراج بازیکن استقلال خوزستان در دیدار مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: عالم و آدم دیدند که بازیکن استقلال خوزستان سُر خورد، وگرنه هیچ قصدی برای زدن بازیکن پرسپولیس نداشت، اما آن‌هایی که منتظر چنین اتفاقی بودند از فرصت استفاده کردند تا بالاخره داوری به نفع پرسپولیس اینجا به کار بیاید. ولی مطمئن باشید در همین دو بازی پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد و استقلال در نهایت قهرمان می‌شود.

توهین به سرمربی استقلال به‌حق نیست؛ این‌قدر نکونام را نزنید قهرمان می‌شویم! / داوران بالاخره زهرشان را به تن استقلال ریختند!

وی تاکید کرد: خدا را خوش نمی‌آید به این شکل علیه استقلال و جواد نکونام حمله شود. من از هواداران استقلال توقع دارم به جای این همه حمله به کادر فنی از حمایت همیشگی‌شان غافل نشوند و کاری کنند تا استقلال و بازیکنانش ناامید نشوند طوری حرف می‌زنید که انگار همه چیز تمام شده است.

فنونی‌زاده تصریح کرد: بازی در زمین حریف آن هم در قائمشهر مقابل تیمی که نیاز به برد داشت شرایط را به گونه‌ای رقم زد که ما کمی محتاط باشیم. این دلیل نمی‌شود که تا این اندازه به جواد نکونام حمله کنیم. مگر در بازی‌های قبل نتوانستیم کامبک‌های آنچنانی بزنیم. مگر در بازی با ذوب آهن بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک نبردیم. استقلال هنوزم بخت اول قهرمانی است فقط نباید تحت تاثیر جو قرار بگیریم.

فنونی‌زاده در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که هیچ اتفاقی نیفتاده و در دو بازی آخر پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد. این خط و این هم نشان تیم‌های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان قطعاً از پرسپولیس امتیاز می‌گیرند و ما فقط باید خودمان در دو بازی آخر برنده شویم تا قهرمان شویم من مطمئنم بچه‌های استقلال چنین کاری را انجام می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توهین به سرمربی استقلال به‌حق نیست؛ این‌قدر نکونام را نزنید قهرمان می‌شویم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..