تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های تندری و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان، رانندگان از سفرهای غیر ضرور در این محورها خودداری کنند.

خطر ریزش سنگ در جاده چالوس آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پیمان کرمی روز شنبه پنجم خرداد اظهار کرد: طبق گزارش سازمان هواشناسی، سامانه بارش تندری همراه با وزش باد شدید، رعد وبرق و رگبار از عصر امروز در البرز فعال می‌شود.

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است؛ گفت: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطر ریزش سنگ در جاده چالوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..