تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز امتحانات نهایی از امروز در خراسان جنوبی

امتحانات نهایی در پایه های دهم و یازدهم از امروز در حوزه های امتحان نهایی خراسان جنوبی آغاز شد.

آغاز امتحانات نهایی از امروز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه امتحان نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم فردا در استان برگزار می‌شود، افزود: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۲۰۱ حوزه امتحانی در حال اجرا است.

موسوی نژاد دانش آموزان شرکت کننده در این آزمون‌ها را ۲۳ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۹ هزار دانش آموز در استان در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در آزمون نهایی شرکت می‌کنند و مابقی مربوط به آمار متقاضیان ترمیم نمره و بزرگسالان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: حضور در امتحانات نهایی با شناسنامه، کارت ملی و یا مدرک معتبر دیگر امکان پذیر است و یا حتی اگر مدیر مدرسه دانش آموز خود را بشناسد بدون دریافت کارت شناسایی دانش آموز می‌تواند در جلسه امتحان حضور پیدا کند.

موسوی نژاد از دانش آموزان خواست: از آنجایی که پاسخنامه‌ها شخصی‌سازی شده و دارای بارکد هستند از مخدوش کردن، مچاله کردن یا هر اقدامی که باعث آسیب به بارکد برگه می‌شود خودداری کنند، سوالات و فعل آنها را با دقت بخوانند، مطابق آموخته کتاب خودشان به سوالات جواب دهند، پاسخنامه را تمیز و خوانا تحویل دهند، از آنجایی که امتحانات و حضور غیاب به صورت الکترونیکی انجام می‌شود به موقع در سر جلسه امتحان حضور پیدا کنند.

به گفته وی امتحانات از امروز در استان آغاز شده و تا چهارم تیر ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز امتحانات نهایی از امروز در خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..