تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلی بابی براون در یک مراسم خصوصی با جیک بون جووی ازدواج کرد

میلی بابی براون، بازیگر سریال پرطرفدار Stranger Things، در یک مراسم خصوصی با جیک بُونجووی (Jake Bongiovi)، پسر ۲۲ ساله جان بون جووی (Jon Bon Jovi)، خواننده معروف راک، ازدواج کرد.

دوستان نزدیک به این زوج جوان که سال گذشته نامزد شده بودند، می‌گویند میلی ۲۰ ساله و جیک در آخر هفته گذشته در آمریکا پیمان زناشویی بستند. پدر جیک، جان بون جووی خواننده راک و والدین میلی نیز در این مراسم کوچک حضور داشتند.

میلی بابی براون 20 ساله با جییک بون جووی 22 ساله ازدواج کرد

یک منبع آگاه گفت: «آخر هفته گذشته، میلی و جیک در یک مراسم بسیار ساده و رمانتیک در حضور اقوام درجه یک در آمریکا ازدواج کردند. آنها برنامه‌ریزی برای برگزاری یک مراسم بزرگتر را دارند، اما اکنون به طور قانونی ازدواج کرده و کلیه مراحل اداری را پشت سر گذاشته‌اند.»

پدر جیک، جان بون جووی خواننده گروه راک بون جووی، از تصمیم آنها برای ازدواج در این سن دفاع کرد و گفت که این زوج جوان او را به یاد دوران جوانی خودش و همسرش دوروتیا در سال ۱۹۸۹ می اندازند، زمانی که آنها نیز در سنین نوجوانی با هم آشنا شده بودند.

میلی بابی براون 20 ساله با جییک بون جووی 22 ساله ازدواج کرد

جان پیشتر درباره میلی گفته بود: «من سال گذشته با او آشنا شدم، او بسیار سخت‌کوش است و میلی و جیک به شیوه خودشان با هم رشد خواهند کرد. آنها یک نسخه پر سرعت از آنچه ۴۰ سال پیش برای من اتفاق افتاد را تجربه می کنند و من فکر می‌کنم با حمایت خانواده، آنها زوج خوبی خواهند بود.»

میلی بابی براون 20 ساله با جییک بون جووی 22 ساله ازدواج کرد

میلی و جیک در سال ۲۰۲۱ با هم آشنا شدند و در بهار سال گذشته نامزد کردند. جیک با حلقه ای در داخل یک صدف در زیر آب از میلی خواستگاری کرد. اما این پیشنهاد ازدواج آنچنان هم بی دردسر نبود. میلی گفت: «او حلقه را دستم کرد، اما وقتی خواستم آن را به جیک نشان دهم، حلقه از انگشتم افتاد و با سرعت زیادی زیر آب رفت، درست مثل یک فیلم سینمایی. جیک شیرجه عمیقی زد به طوری که غواص به او گفت نمی‌توانی این کار را بکنی، گوش‌هایت آسیب می‌بینند و مغزت ممکن است منفجر شود.»

میلی بابی براون 20 ساله با جییک بون جووی 22 ساله ازدواج کرد

میلی بابی براون که در سریال ماوراءالطبیعی Stranger Things نتفلیکس نقش اِلِوِن را بازی می‌کرد، گفت که او و جیک در حال برنامه‌ریزی برای مراسم بزرگ ازدواجشان هستند. او گفت: «من از هر لحظه آن لذت برده‌ام. این یک تجربه شگفت‌انگیز بوده است. هر بار که ما یک جلسه برنامه‌ریزی جدید برای ازدواج داریم، جیک و من یک عکس می‌گیریم تا لحظات برنامه‌ریزی را ثبت کنیم. او (جیک) از هر لحظه آن لذت می‌برد. من هنوز با استرس خاصی روبرو نشده‌ام و فکر می‌کنم این انعکاسی از آمادگی و هیجان ماست برای انجام این کار.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلی بابی براون در یک مراسم خصوصی با جیک بون جووی ازدواج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..