تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 درصد تماس‌های اورژانس استان تهران مزاحمت تلفنی بوده است

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به خدمات اورژانس استان تهران در هفته گذشته اظهار کرد: از 29  اردیبهشت تا 4 خردادماه مجموعاً 67 هزار و 392 تماس با مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) اورژانس استان تهران برقرار شده که منجر به انجام 22 هزار و 637 مورد مأموریت شده است؛ در پی این مأموریت‌ها 5922 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 16 هزار و 715 مورد نیز در محل، از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: از این تعداد، متأسفانه 4248 مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 2149 مورد حوادث ترافیکی و 20 هزار و 488 مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

به گفته وی، اورژانس هوایی 6 سورتی پرواز داشته که در پی آن 6 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 درصد تماس‌های اورژانس استان تهران مزاحمت تلفنی بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..