تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک به دقیق‌ترین ماکت آیفون ۱۶ با چیدمان جدید دوربین [تماشا کنید]

یک فعال حوزه‌ی فناوری ماکت غیررسمی و دقیق سری آیفون ۱۶ را تولید کرده‌ و آن را در ویدئویی به‌نمایش گذاشته است.

تصاویر غیررسمی و شایعات زیادی از سری آیفون ۱۶ منتشر شده‌اند و یکی از جذاب‌ترین تغییرات مربوط به تغییر چینش دوربین‌های پشتی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس است. طبق اطلاعات فاش‌شده، چینش دوربین‌های پشتی این دو گوشی عمودی خواهد بود.

یک فعال حوزه‌ی فناوری ماکت‌های غیررسمی و دقیق سری آیفون ۱۶ را به‌نمایش گذاشته است. احتمالاً عمودی‌شدن دوربین‌ها باعث می‌شود آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس توانایی ضبط ویدیو سه‌بعدی را داشته باشند.

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ به‌جز آیفون ۱۶ پلاس از باتری بزرگ‌تری نسبت به آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس بهره خواهند برد.

مقاله‌های مرتبط

اطلاعاتی از تغییرات قیمت گوشی آیفون در نسل جدید منتشر نشده است. انتظار می‌رود امکان خرید گوشی‌ های جدید اپل در پاییز سال جاری و پس‌ از رونمایی در اواخر تابستان فراهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک به دقیق‌ترین ماکت آیفون ۱۶ با چیدمان جدید دوربین [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..