تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها تمدید شد

ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها تمدید شد

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: ارائه تسهیلات دهه شصتی‌ها در سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.

انسیه خزعلی از تمدید زمان ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی در این باره اظهار کرد: نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

وی ادامه داد: با وجود فرصت محدود، حدود ۴۰۰ زوج توانستند از این وام در سال ۱۴۰۰ برخوردار شوند؛ این امر در ۱۴۰۱ به دلیل عدم تخصیص بودجه محقق نشد، اما در سال ۱۴۰۲ مجدد و با مبلغ بیشتر به جریان افتاد.

به گفته وی، میزان این تسهیلات در مجموع ۵۰۰ میلیون تومان است که سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید اقساطی جهیزیه و ۲۰۰ میلیون تومان وام اشتغال در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۲۳۰۰ زوج در سامانه ثبت‌نام و معرفی حدود ۱۲۰۰ زوج واجد شرایط به بانک‌ها برای دریافت این وام، تاکید کرد: ارائه این تسهیلات در سال ۱۴۰۳ نیز تمدید شده است.

خزعلی در توضیح بیشتر یادآور شد: تا زمانی که بودجه وجود دارد محدودیتی برای کسانی که شرایط دریافت این وام را داشته باشند، نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..