تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلوده سازی بدون مجازات محیط زیست توسط متخلفین در سکوت سازمان های مسئول              

بهار با هوای خنک و سردش در اطراف تبریز ادامه دار شده است ، هنوز گل های بهاری در حال شکوفایی هستند و چوپان ها در حال حرکت با گله به سر می برند

به گزارش بولتن نیوز ، توفیق وحیدی آذر: بهار با هوای خنک و سردش در اطراف تبریز ادامه دار شده است ، هنوز گل های بهاری در حال شکوفایی هستند و چوپان ها در حال حرکت با گله به سر می برند ! اینجا اطراف روستای پکچین است ، در فاصله ی اندکی رودخانه ی همچون مار آجی در پهنه زمین پیچ و خم داده که آب شیرین نهند با آب اصلی آجی در آن پیوند می خورند و دشت سبز که بی دلیل از کشت هندوانه دیم معاف شده با گل های رنگین آذین بسته شده است ! در میان منظره هایی شگفت و آواز انواع پرنده ، چوپان روستای پکچین آقای بیت الله هم صحبت هایی دارد : ماشین ها نخاله های ساختمانی را در کنار جاده تخلیه می کنند و نخاله ها برای سال های بسیار زمین را آلوده می کنند ، اما بدتر آنکه حوضچه آب باران مورد استفاده برای گله نیز با فاضلاب چاه توالت آلوده شده است!

***

ضعف عملکرد مدیریتی ادارات و سازمان های مسئول و بی تدبیری آنان نه تنها در  در این ناحیه بلکه در کل حاشیه های زیبای شهری و گاه در داخل شهر کاملا دیده می شود ؛ هیچ اقدام پیشگیری کننده ای در منطقه برای جلوگیری از ریختن نخاله ی ساختمانی وجود ندارد ، در حالیکه کامیون های پر از نخاله های ساختمانی در منطقه جولان می دهند و هر روز در یک اعجاب منطقه ی ونیار تا شهر خواجه را می آلایند! تا آنجا که فاضلاب را در آب باران و آب آشامیدنی گوسفندان می ریزند ! نقش سازمان حفاظت از محیط زیست و ادارات راهداری  و  شوراهای اسلامی روستا و شهرها  و سازمان های بسیار در این موضوع پنهان و بی خاصیت مانده است !

آلوده سازی بدون مجازات محیط زیست توسط متخلفین در سکوت سازمان های مسئول              

و در نهایت اگر این سازمان ها بخواهند و بتوانند کاری انجام دهند فقط پهن و پخش کردن نخاله ها بر روی سطح زمین است که هیچگونه آلودگی را رفع نکرده و تنها از منظر دید رانندگان پنهان می کند و گرنه گردشگران پیاده باز در معرض آسیب های آنان خواهند بود ! حال اولین راه حل پیشگیری  با استفاده از دوربین در دروازه های جاده ای و ایجاد نظم برای گشت های جاده ای است ، سپس تلاش برای ترمیم زخم ها باید که آغاز گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلوده سازی بدون مجازات محیط زیست توسط متخلفین در سکوت سازمان های مسئول              »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..