تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان از استمرار گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در استان خبر داد.

ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان گفت: با توجه به شناسایی دو مورد تغییر کاربری غیر مجاز در روستاهای رشید آباد، شیخ احمد شهرستان کوهدشت برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و تأمین امنیت غذایی کشور استمرار رصد و گشت حفط کاربری اراضی زراعی و باغی استان ضروری است.

سرهنگ مسلم مویدی افزود: حفاظت از اراضی کشاورزی، تضمین کننده امنیت غذایی کشور است که این امر جز با فعالیت گسترده ی مأموران یگان حفاظت و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست.

  وی تغییرکاربری اراضی زراعی و باغی را موجب به خطرافتادن امنیت غذایی کشور دانست و گفت: باید با مشارکت همگانی در حفاظت از زمین به عنوان مهم ترین عامل تولید از تمام توان خود استفاده کنیم.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان افزود: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی فعال بوده و از شهروندان و روستائیان هم استانی خواست هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی باغی شامل تفکیک، دیوارکشی، خاکبرداری، خاک ریزی و احداث بنا را به مأموران جهاد کشاورزی و‌ یا از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..