تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز خوشحالی درباره یک شایعه!/شان بیکر از جایزه بازیگر زن اصلی فیلم گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آنورا» رابطه بین یک کارگر جنسی و پسر جوان یک آلیگارش روسی را به تصویر می‌کشد که به ازدواج آنها در شهر لاس وگاس منتهی می‌شود. بیکر پیشتر هم به این قشر از زنان در فیلم‌های گذشته خود پرداخته بود. و همانگونه که می‌گوید به زندگی این طبقه از زنان علاقمند است. یک بخشی از علاقه بیکر به آنها به این برمی‌گردد که چنین زنانی درست حوالی ما زندگی می‌کنند چه به آنها توجهی نشان بدهیم یا به بودنشان اهمیت ندهیم.

دنیای تصویر نوشت :«آنورا» یکی از بیست و دو فیلمی است که در بخش اصلی جشنواره برای جایزه نخل طلا رقابت می‌کند. بیکر می‌گوید آرزویش این است که میکی مدیسون جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره را برنده شود.

این نکته قابل ذکر است که جشنواره کن به هر فیلمی تنها یک جایزه اصلی را اعطا می‌کند و اگر میکی مدیسون جایزه بهترین بازیگر زن را ببرد، شان بیکر دیگر نخل طلا را برنده نمی‌شود. میکی مدیسون برای بازی در فیلم‌های «روزی روزگاری در هالیوود» و «جیغ» شهرت دارد و برای بازی در این نقش سه ماه تمرین کرد و لهجه نیویورکی را آموخت. اهمیت و توجه به فیلمی در جشنواره کن به خصوص برای فیلم‌های مستقل به پیدا کردن پخش‌کننده و خریدار کمک می‌کند. بیکر می‌گوید:« به تماشاگران آمریکایی همیشه گفته‌اند که به سالن سینمایی بیایید تا فیلم‌های بلاک باستری ببینید. در غیر اینصورت می‌توانید بقیه آثار را در نتفلیکس تماشا کنید… این دیوانگی است.» خوشبختانه فیلم شان بیکر در آمریکا پخش‌کننده پیدا کرده است و «نئون» این فیلم را به نمایش در می‌آورد. کمپانی که چهار برنده پیشین نخل طلا را در آمریکا اکران کرد.

شان بیکر در ادامه می‌گوید که به روایت داستان چنین زنانی در پروژه‌های بعدی خود ادامه خواهد داد. با این وجود در قیاس با فیلم‌های قبلی او، آنورا کمدی‌تر است. بیکر می‌گوید:« من آزمون و خطا می‌کنم تا ببینم با کمدی تا کجا می‌توان پیش رفت. همیشه تعادلی میان کمدی و تاثر وجود دارد. زندگی هم دربرگیرنده کمدی و غم است. بنابراین شما باید بخندی تا اشکت دربیاید.»

۲۲۰۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز خوشحالی درباره یک شایعه!/شان بیکر از جایزه بازیگر زن اصلی فیلم گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..