تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صبحانه خبری، ۵ خرداد ۱۴۰۳؛ از عاقبت طرح «صیانت» با پایان مجلس یازدهم تا اظهارات خبرساز میرسلیم و الله کرم درباره سانه بالگرد رئیسی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

احمد خاتمی: از تعطیلی شنبه گله داریم؛ این چه مصوبه‌ای بود؟
سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران از مصوبه تعطیلی شنبه‌ها گله کرد و گفت: از تعطیلی شنبه گله داریم. این چه مصوبه‌ای بود؟! در اوج بمباران غزه، باید مطابق صهیونیست‌ها تعطیلی داشته باشیم؟! در سال جهش تولید، تعطیلی شنبه‌ها اشتباه است. به فضل خداوند چنین نخواهد شد و این مصوبه تصویب نخواهد شد. آیت الله سبحانی و نوری بیانیه خوبی در این باره دادند که با تعطیلی پنجشنبه‌ها موافق هستند. امیدواریم مجلس آینده با اعصاب مردم بازی نکنند و دیگر این موضوع را ادامه ندهند. 

حمله نبویان به ظریف و روحانی
محمود نبویان منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در اظهاراتی در حسینه بنی فاطمه درباره حمله ایران به اسرائیل گفت که وزیر خارجه  انگلستان یک روز پس از عملیات به امیرعبداللهیان زنگ زد که من دیشب نخوابیدم. شما ۳۰۰ موشک و پهپاد به اسرائیل شلیک کرده اید. امیرعبدالهیان پاسخ داده که ۶ ماه است موشک های شما و امریکا مردم را قتل عام کرده خوابیده اید اما این یک شب نخوابیده اید؟ نکته مهم این عملیات هماهنگی بین میدان و دیپلماسی بود. یاد حرفهای ظریف بخیر که گفت حاج قاسم نمی گذاشت ما کارهای دیپلماسی را پیش ببریم. اگر روحانی رییس جمهور بود اصلا چنین چیزی تصویب می شد؟میگفتن زبان دنیا را بلدیم و میرفتند مذاکره می کردند وحل میکردند.

عاقبت طرح «صیانت»
غلامرضا نوری عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت گفت: تمامی طرح‌ها و لوایح که مجلس بررسی آن را شروع نکرده و یا بررسی آن نیمه تمام باقی مانده باشد، به دوره بعدی منتقل نمی‌شود و منتفی است. وی ادامه داد: بر این اساس پرونده طرح صیانت از فضای مجازی در این مجلس بسته شد و تکلیف آن مشخص نشد. 

الله‌کرم: شاید برخی می‌خواستند رئیسی را روی میدان مین ببرند
حسین الله کرم اظهار کرد: در مرحله چهارم عملیات آزادسازی خرمشهر، بریده بودیم و به امام گفتیم عملیات باید چند ماه عقب بیفتد ولی ایشان فرمودند باید ادامه بدهید چون موفقیت شما از روز ازل تضمین شده است. وی افزود: شاید برخی می‌خواستند رئیسی را به عنوان ذخیره انقلاب روی میدان مین ببرند، جایی که اولین اشتباه آخرینش هم خواهد بود، و حالا هم شاید در مرحله اول از شهادتش خوشحال شدند. 

پیش‌بینی ماسک: هوش مصنوعی جایگزین همه مشاغل می‌شود
ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، در کنفرانس فناوری ویواتک ۲۰۲۴ در پاریس پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی به زودی جایگزین تمامی مشاغل خواهد شد و گفت احتمالا هیچکدام از ما در آینده شغلی نخواهیم داشت. ماسک آینده‌ای را توصیف کرد که در آن مشاغل «اختیاری» خواهند بود و افراد می‌توانند در صورت تمایل به صورت تفریحی به کاری مشغول شوند. او گفت در این آینده، هوش مصنوعی و ربات‌ها قادر به تامین تمامی کالا‌ها و خدمات مورد نیاز انسان خواهند بود. 

پلیس قم: متصدی یک رستوران که به ساحت شهدای خدمت توهین کرده بود بازداشت شد
روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. 

سلفی نماینده مجلس با محافظ خبرسازِ ابراهیم رئیسی
امیرآبادی فراهانی، نماینده سابق مجلس عکس سلفی با محافظ خبرسازِ ابراهیم رئیسی گرفت. وی در توئیتی نوشت: اینم آقاجواد مهرابی محافظ حاج آقا رئیسی (ره) که رسانه های معاند می گفتند گم شده نیست. مشکوکه !

امام جمعه کرج: رئیسی دستاورد‌های فراوانی داشت که باید مکرر بیان شود
حسینی همدانی، امام جمعه کرج اظهار کرد: از اوایل کاندیداتوری تا همین اواخر به او تعنه می‌زدند و وی را تخریب می‌کردند، اما امام رضا (ع) برای او جبران کرد، مواظب نفاق و چرب زبانی این طیف باشید. آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود دستاورد‌های فراوانی داشت که باید مکرر بیان شود. 

فرمانده سپاه: رئیس‌جمهور شهید ما یک شخصیت الهی و آسمانی بود
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رئیس‌جمهوری شهید یک شخصیت الهی و آسمانی و معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود که در شبانه‌روز ساعت کمی استراحت می‌کرد، جلساتش تا نیمه‌های شب ادامه داشت و از ابتدای اذان صبح وارد عرصه خدمت می‌شد. 

توییت عجیب میرسلیم درباره رئیسی
سیدمصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏رئیسی از میان ما رفت و با اخلاق خدایی‌اش صندوقی از اسرار نظام را با خود برد تا آبروی کسانی که اراده اصلاح خود کرده‌اند، نرود و بتوانند در این فرصت باقیمانده از عمر خود، برای اعتلای کشور و خدمت به ‎مردم نجیب ‎ایران مفید واقع شوند. 

کنکور افغانستان باز هم بدون دختران
اداره ملی امتحانات حکومت طالبان تاریخ برگزاری آزمون سراسری کنکور سال ۱۴۰۳ خورشیدی در افغانستان را اعلام کرد. عبدالباقی حقانی، رئیس این اداره امروز به خبرنگاران در کابل گفت که آزمون کنکور امسال در پنج مرحله تنظیم شده و مرحله اول آن از ۱۷ تا ۱۹ جوزا/خرداد برگزار می‌شود. حقانی، اما هیچ اشاره به جواز مشارکت دختران در این امتحان نکرد و به این ترتیب آزمون کنکور امسال نیز همانند دو سال گذشته، بدون حضور دختران برگزار می‌شود. 

واکنش پلیس به ویدیوی خودسوزی در میدان انقلاب
مرکز اطلاع‌رسانی فاتب در خصوص ویدیو خودسوزی در میدان انقلاب اعلام کرد: این موضوع بهره گیری از حادثه یک ماه پیش و جریان‌سازی سوء رسانه‌های معاند است. پلیس اعلام کرد: ساعت ۱۲:۳۰ مورخه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ فردی حدود ۴۵ ساله در ضلع شرقی میدان انقلاب دست به خودسوزی زد که با تلاش ماموران پلیس راهور و افراد حاضر در محل آتش خاموش و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد ولی در اثر شدت جراحات فوت کرد. براساس این اعلام، این حادثه در همان زمان توسط خبرگزاری های رسمی کشور منتشر که با اندک بررسی، سابقه انتشار خبر در دسترس مخاطبین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صبحانه خبری، ۵ خرداد ۱۴۰۳؛ از عاقبت طرح «صیانت» با پایان مجلس یازدهم تا اظهارات خبرساز میرسلیم و الله کرم درباره سانه بالگرد رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..