تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار درباره بارشهای سیل آسا در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، مهیا بودن یکی از حساس‌ترین شاخص‌های دخیل در وقوع بارش‌های رگباری و تندری در آذربایجان شرقی و استان‌های شمال غرب کشور در ساعات پیش رو پیش بینی شده است و احتمال بارش‌های غافلگیر کننده و وقوع حوادثی ناشی از بارش‌های شدید آنی، ریزش سنگین تگرگ، وقوع پی در پی رعدوبرق، اصابت صاعقه‌های مهیب را به شدت افزایش می‌دهد.

در ساعات آینده از ظهر و عصر تا اواخر وقت امشب در برخی مناطق شاهد رشد ابر، رگبار، رعدوبرق و محلا ریزش تگرگ، اصابت صاعقه و سایر حوادث متعاقب ناشی از فعالیت ابر‌های همرفتی و جوششی خواهیم بود.

از نزدیک شدن و اتراق در حریم و بستر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و دره‌های سیل گیر خودداری و در صورت شنیدن صدای غرش آسمان در فضای باز خود را از اصابت صاعقه ایمن کنید.

از بامداد امشب در طول روز شنبه ۵ خرداد و تا روز یکشنبه شاهد بارش سنگین در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم بود و احتمال سیلابی شدن در برخی از شهرستان‌های نیمه شرقی استان به ویژه شهرستان سراب (بارش بالای ۳۰ میلی متر) بالا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار درباره بارشهای سیل آسا در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..