تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنار رودخانه‌های فصلی پایتخت اتراق نکنید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های محلی از روز شنبه پنجم تا یکشنبه ششم خرداد در استان تهران با مخاطراتی نظیر رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، مه، صاعقه در استان به ویژه در نیمه شمالی با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید با بروز گرد و خاک به طور خاص در نیمه جنوبی استان تهران فعال است.

وی افزود: احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و از شهروندان می‌خواهیم در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی اتراق نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره احتمال مه و کاهش دید، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و لغزندگی، به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و احتمال ریزش سنگ در گردنه‌ها نیز هشدار داد و گفت: شهروندان از سفر‌های غیرضروری درطی دو روز آینده خودداری کنند.

وی افزود:شهروندان و کوه نوردان از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به ارتفاعات بالادست بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین بر ضرورت جلوگیری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع نیز تاکید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنار رودخانه‌های فصلی پایتخت اتراق نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..