تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسطوره از بارسلونا اخراج شد

اسطوره از بارسلونا اخراج شد

دقایقی قبل، جلسه نهایی خوان لاپورتا و دکو با ژاوی پیرامون نیمکت بارسلونا برگزار شد. لاپورتا و دکو به ژاوی اطلاع دادند دیگر سرمربی بارسلونا نخواهد بود و او را از تصمیم قطعی باشگاه مبنی بر انتصاب هانسی فلیک مطلع ساختند. بازی فردا با سویا، آخرین روز حضور او به عنوان سرمربی در جمع‌ آبی‌واناری‌ها خواهد بود. تصمیم برای پایان همکاری با ژاوی در حالی گرفته که شده که سران بارسلونا کمتر از یک ماه پیش به طور رسمی اعلام کرده بودند ژاوی برای یک فصل دیگر سرمربی تیم خواهد بود!

همانطور که پیش‌تر خواندید، هانسی فلیک در آستانه هدایت بارسلونا قرار دارد. توافق نهایی میان طرفین حاصل شده و این سرمربی آلمانی به زودی جانشین ژاوی خواهد شد. فلیک قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل دیگر با بارسلونا امضاء خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسطوره از بارسلونا اخراج شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..