تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالبدشکافی آیپد ایر ۲۰۲۴ از سخت‌بودن تعمیر این تبلت خبر می‌دهد [تماشا کنید]

ویدیوی کالبدشکافی آیپد ایر ۱۳ اینچی نشان می‌دهد این تبلت تعمیرپذیری جالبی ندارد.

شرکت iFixit با انتشار ویدیو کالبدشکافی آیپد ایر ۱۳ اینچ، نگاهی به قطعات داخلی این دستگاه ارائه داد.

آیپد ایر ۱۳ اینچی ۲۰۲۴ نسبت‌به نسل قبلی خود تغییرات داخلی زیادی ندارد و از باتری با زبانه‌‌ی کششی چسبنده بهره می‌برد و درنتیجه جداسازی آن بسیار آسان است.

iFixit به‌دلیل سخت‌بودن جداسازی نمایشگر و برخی قطعات دیگر آیپد ایر ۱۳ اینچی، امتیاز تعمیرپذیری پایین ۳ از ۱۰ را داده است.

مقالات مرتبط:

اپل مدتی پیش مدل‌های جدید آیپد میان‌رده‌ی خود یعنی آیپد ایر ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی را با ویژگی‌هایی مثل تراشه‌ی M2، پشتیبانی از وای‌فای 6E، دوربین جلویی افقی، سازگاری با اپل پنسل پرو و چند گزینه‌ی رنگ جدید رونمایی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالبدشکافی آیپد ایر ۲۰۲۴ از سخت‌بودن تعمیر این تبلت خبر می‌دهد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..