تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی پیداکردن آهنگ با زمزمه به یوتیوب موزیک اضافه شد

کاربران یوتیوب موزیک ازاین‌پس می‌توانند موسیقی‌های مد نظرشان را با زمزمه‌کردن پیدا کنند.

به گزارش 9to5Google، یوتیوب موزیک در اندروید میزبان ویژگی جدیدی شده است که به‌لطف آن می‌توان برای جست‌و‌جوی یک آهنگ از زمزمه‌کردن استفاده کرد.

وقتی روی نماد ذره‌بین در گوشه‌ی سمت راست بالا در اپلیکیشن یوتیوب موزیک ضربه زده شود، یک نماد جدید در کنار میکروفون پدیدار می‌شود. رابط کاربری این بخش کمی عجیب است اما از نسخه‌ی قبلی که هر دو گزینه‌ی جست‌و‌جو با یک سوئیچر روی صفحه بودند بهتر به‌نظر می‌رسد.

نتایج جستجوی موزیک یوتیوب موزیک با پخش، خواندن و زمزمه صفحه‌ی جستجوی موزیک یوتیوب موزیک با پخش، خواندن و زمزمه قابلیت جستجوی موزیک یوتیوب موزیک با پخش، خواندن و زمزمه

صفحه‌ی جست‌و‌جوی جدید یوتیوب موزیک با رنگ‌های روشن از کاربر می‌خواهد «آهنگی را پخش کند، بخواند یا زمزمه کند.» این ویژگی اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ برای گوگل سرچ، چندین ماه پیش برای یوتیوب و چند وقت پیش به صورت آزمایشی برای یوتیوب موزیک دردسترس قرار گرفت.

فرایند شناسایی بسیار سریع است. صفحه‌ی نتایج، عکس کاور و نام آهنگ و خواننده و آلبوم و سال انتشار و موارد دیگر را نشان می‌دهد. گوگل از هوش مصنوعی برای تطبیق صدا با موزیک اصلی استفاده می‌کند.

مقالات مرتبط

برای خارج‌شدن از صفحه‌ی جست‌و‌جوی آهنگ می‌توان روی ضربدر بالا در سمت چپ صفحه ضربه زد. این قابلیت مدت‌ها پیش در اپلیکیشن گوگل پلی موزیک دردسترس بود. مشخص نیست ویژگی موردبحث در چه زمانی برای کاربران IOS یوتیوب موزیک ارائه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی پیداکردن آهنگ با زمزمه به یوتیوب موزیک اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..