تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلال دست روی بازیکن میلان گذاشت

الهلال دست روی بازیکن میلان گذاشت

صبح امروز اوجوگو، یکی از روزنامه‌های مطرح پرتغال، یک خبر خاص را به تیتر یک خود تبدیل کرده که به طور خاص شماره 10 میلان یعنی رافائل لیائو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.بر اساس آنچه در این روزنامه نوشته شده، باشگاه الهلال علاقه زیادی به آغاز همکاری با لیائو دارد و آماده انجام اقدامات جدی برای جذب بازیکن میلان هستند.

اوجوگو امروز در صفحه اول خود بدون اینکه جایی برای تفسیر بگذارد نوشته است:"حمله الهلال برای خرید رافا لیائو." با توجه به آنچه در تیتر می‌خوانیم:"باشگاه عربستانی می‌خواهد تیمی بسازد که بتواند قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود."مسابقات جام باشگاه‌های جهان در پایان فصل آینده یعنی یک سال دیگر، برای اولین بار با فرمول کلاسیک جام جهانی برای تیم‌های ملی برگزار می‌شود.سپس دوباره در ادامه توضیح تیتر روزنامه اوجوگو می‌خوانیم:"مهاجم آث میلان بند فسخ 175 میلیون یورویی دارد. رقمی که تلخ‌تر را نمی‌ترساند، آن‌ها با یک پیشنهاد بزرگ به سمت لیائو خواهند رفت."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلال دست روی بازیکن میلان گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..