تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ مورد از بهترین سایه چشم ها برای کسانی که چشم های روشنی دارند

چشمان روشن و به‌ویژه چشم‌های آبی ذاتاً جذاب هستند، اما استفاده از بعضی رنگ‌‌ها برای سایه چشم، آبیِ چشمانتان را از آنچه هست برجسته‌تر می‌کند. با کمی بررسی در چرخه رنگ‌ها متوجه خواهید شد که چطور رنگ‌های متضاد رنگ چشمتان می‌توانند با ایجاد کنتراست، کاری کنند که چشم‌هایتان بیش از پیش برجسته شود.

چه انتخابتان یک پالت سایه چشم باشد و چه سایه تکی، ما در ادامه بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. پالت سایه چشم شارلوت تیلبری، گلدن گادِس ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

Charlotte Tilbury Eyeshadow Palette The Golden Goddess دارای چهار رنگ براق شامپاینی، برنزی، مسی و خاکستری مایل به قهوه‌ای است. برای ظاهری ساده‌تر می‌توانید یکی از رنگ‌ها را انتخاب کنید و برای آنکه کمی پیچیده‌تر شود ترکیب چهار رنگ را به کار ببرید تا چشمان روشنتان بیش از پیش نمایان شود.

۲. سایه چشم + پرایمر نوتروژینا، سافت پرل ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

Neutrogena 2-in-1 Eyeshadow + Primer Soft Pearl فرمول این محصول هم به عنوان پرایمر و هم به عنوان سایه چشم مایع عمل می‌کند و یکی از ویژگی‌های خوب آن این است که بعد از خشک شدن چروک یا لکه نمی‌شود. این فرمول همچنین با پروویتامین B5 تقویت شده تا پوست ظریف پلک شما را تغذیه کند.

۳. پالت اربن دی‌کِی نیکِد۳ ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

Urban Decay Naked3 Palette برای چشمان آبی-سبز عالی است. زیرا رنگ سبز در چرخه رنگ‌ها در مقابل قرمز قرار می‌گیرد و درنتیجه استفاده از این سایه به برجسته‌تر شدن آن کمک می‌کند.

این پالت شامل طیفی از رنگ‌های خنثی، شامپاینی و رزگلد با بافتی مخملی است که می‌توان آنها را جداگانه یا در ترکیب با سایر رنگ‌ها استفاده کرد.

۴. گلاسیر مونوکرومز، میسا ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

رنگ‌های گرم مسی و نارنجی پالت Glossier Monochromes Mesa در کنار چشم‌های آبی-خاکستری خیره‌کننده به نظر می‌رسند. محصول محبوب گلاسیر شامل سه نسخه از یک رنگ است: مات، براق ملایم و متالیک درخشان.

۵. پالت سایه چشم چهاررنگ (کوآد) تام فورد، کِرِم ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

وقتی موهای بلوند و چشمان روشن دارید می‌توانید با تیره کردن چشم‌هایتان تضاد زیادی ایجاد کنید. Tom Ford Eye Color Quad Eyeshadow Palette De La Créme شامل رنگ‌های قهوه‌ای تیره و متالیک است تا بدون اینکه خیلی خشن به نظر برسید ظاهری تیره داشته باشید. رنگ‌ها را می‌توانید به تنهایی یا با هم، شفاف یا مات استفاده کنید تا ظاهری ملایم یا جسورانه داشته باشید.

۶. سایه چشم چهاررنگ نارس، لاگونا ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

سایه‌های طلایی و مسی این پالت وقتی با چشم‌های آبی و موهای قهوه‌ای ترکیب می‌شوند ظاهر زیبایی خلق می‌کنند. NARS Quad Eyeshadow Laguna شامل رنگ‌هایی با بافت مخملی است که به شما امکان ایجاد یک سایه چشم یکنواخت و با ماندگاری طولانی را می‌دهد.

۷. ویزآرت پتیت متز ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

پالت سایه مات به‌ویژه برای کسانی که چشم روشن دارند ضروری است. Viseart Petites Mattes برای باتجربه‌ترهایی که عاشق آرایش کردن هستند گزینه‌ای عالی است زیرا محصولی بسیار باکیفیت است و رنگ‌های زیادی دارد.

۸. سایه چشم بایردو، دیسکو ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

Byredo Eyeshadow Dysco با رنگ‌های خنثی خود ظاهر دودی زیبایی روی چشمان آبی شما ایجاد می‌کنند. رنگ‌ها سبک و در عین حال ژرف هستند و دوام خوبی دارند. رنگ‌های این سایه به خوبی با هم ترکیب می‌شوند.

۹. سایه چشم استیکی خاویار لورا مرسیه، استرپلس اند کاکائو ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

سایه چشم‌های استیکی فوق‌العاده‌اند چون به شما اجازه می‌دهند تا با کمترین تلاش برای خود سایه بکشید. Laura Mercier Caviar Stick Eyeshadow Strapless and Cocoa به لطف فرمول خامه‌ای خود مهر تایید بسیاری از حرفه‌ای‌های این عرصه را دریافت کرده است.

۱۰. سایه چشم مک، هانی لاست ۱۰ سایه چشم عالی برای چشمان روشن

MAC Eye Shadow Honey Lust ترکیبی از رنگ‌های طلایی و هلویی دارد که روکشی گرم و متالیک ایجاد می‌کند. فرمول آن صاف و نرم و فوق‌العاده رنگدانه‌دار است و به خوبی ترکیب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ مورد از بهترین سایه چشم ها برای کسانی که چشم های روشنی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..