تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه ترسناک برخورد صاعقه به جت شخصی ۳۸ میلیون دلاری جیک پاول در آسمان + ویدیو

در یک لحظه هولناک، جت شخصی ۳۸ میلیون دلاری جیک پاول، بوکسور و ستاره یوتیوب در آسمان مورد اصابت صاعقه قرار گرفت. پاول که به همراه دوستانش و سگ گلدن رتریور خود در حال پرواز از نیویورک به خانه بود، فریاد زد: «ما خدایان جنگ را بیدار کردیم.»

در این ویدیوی ترسناک که در اینستاگرام پاول منتشر شده، می‌بینیم که هواپیما به شدت می‌لرزد و نور صاعقه دیده می شود.

سپس این بوکسور ۲۷ ساله، دست‌هایش را جلوی صورتش می گیرد و از خدای یونانی کمک می‌خواهد: «اوه، لعنت! زئوس، دوستت دارم برادر.»

پاول در راه بازگشت از کنفرانس مطبوعاتی نیویورک پیش از مسابقه جولای با مایک تایسون بود. در ۲۰ جولای، آنها قرار است در یک مبارزه در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری AT&T در آرلینگتون، تگزاس روبروی هم قرار گیرند که به صورت زنده از نتفلیکس پخش می‌شود.

لحظه برخورد صاعقه با جت شخصی جیک پاول در آسمان

جیک پاول بعد از این ماجرای ترسناک سالم به زمین رسید و بعدا این ویدیو از جت شخصی اش را به اشتراک گذاشت و نوشت: «راه بازگشت از کنفرانس مطبوعاتی جالب بود» و یک ایموجی خنده گذاشت.

لحظه برخورد صاعقه با جت شخصی جیک پاول در آسمان

یکی از طرفداران در کامنت‌ها به شوخی گفت که پاول سعی داشته از مسابقه با تایسون فرار کند و نوشت: «او سعی داشت مرگ ساختگی ای ترتیب دهد تا لازم نباشد با تایسون بجنگد.»

دیگری نوشت: «اولین ضربه از مایک تایسون.»

لحظه برخورد صاعقه با جت شخصی جیک پاول در آسمان

تایسون که در شب مسابقه ۳۱ سال از پاول بزرگتر خواهد بود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه، کلمات تندی به کار برد: «من واقعا جیک را خیلی دوست دارم. اما وقتی در آن رینگ قرار می‌گیرد، باید طوری بجنگد که انگار پای جانش در میان است. چون واقعا همین‌طور است.»

پاول درباره صعود به وزن بالاتر گفت: «من یک سنگین‌وزن ذاتی هستم. من برای صعود به این دسته وزنی به دنیا آمده‌ام. من به مایک نشان خواهم داد که قدرت بیشتری دارم، چون او مرا دست کم گرفته است. همه مرا دست کم می‌گیرند و من معتقدم که ضربه‌های قوی‌تری دارم.»

او در ادامه افزود: «می‌دانم که سخت خواهد بود. می‌دانم که باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنم. اشتباه نکنید، من می‌ترسم، اما این ترس مانع من نخواهد شد. مصمم بودن این است که با وجود ترس، پیش بروم و همین شجاعت واقعی است.»

پاول برای اولین بار در دوران کوتاه کاری بوکس خود به دسته سنگین‌وزن صعود می‌کند تا با مایک آهنین روبرو شود. او برای این مسابقه، تغییرات چشمگیری در فیزیک بدنی خود ایجاد کرده و چند کیلو اضافه کرده است.

هفته گذشته، هواداران اولین نمای فیزیک جدید پاول را دیدند و بسیاری او را تحسین کردند. اگرچه برخی نیز نگران مشکل آفرینی این وزن اضافه بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه ترسناک برخورد صاعقه به جت شخصی ۳۸ میلیون دلاری جیک پاول در آسمان + ویدیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..