تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزار اثر به دبیرخانه رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمک به ارتقای سطح کمی‌ و کیفی فیلمنامه نویسی، شناسایی و معرفی ایده‌های خلاقانه و فناورانه در حوزه فیلمنامه نویسی در سطح کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای فیلمنامه‌نویسی و همچنین زمینه سازی برای حضور و تبادل دانش و تجربه نیروهای خلاق و مستعد کشور از جمله اهداف رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی است.

فراخوان این رویداد زمستان سال گذشته منتشر شد و با پایان مهلت ارسال آثار به این فراخوان نزدیک به هزار نفر آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

«ایده» و یا «خلاصه طرح» گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال از جمله بخش‌هایی است که علاقمندان از تمام استان ها و شهرها در این رویداد شرکت‌ کرده‌اند.

اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی به همت پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به ریاست محمدحسین ایمانی‌خوشخو و دبیری بهزاد رشیدی تیر امسال برگزار می‌شود.

۲۴۵۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزار اثر به دبیرخانه رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..