تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به ۹۴۲ نفر در مشهد مقدس

رئیس سازمان اورژانس کشور از ارائه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به ۹۴۲ نفر و انتقال ۳۰ بیمار به مراکز درمانی در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور در مشهد مقدس خبر داد.

ارائه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به ۹۴۲ نفر در مشهد مقدس به گزارش­ ­خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا؛ ­ ­دکتر جعفر میعادفر­ افزود: در این مراسم، ۹۱۲ بیمار خدمات فوریت‌های پزشکی را به صورت سرپایی دریافت کردند که ۱۵۵ نفر در پایگاه اورژانس شهید سلیمانی، ۳۰ نفر در پایگاه اورژانس باب الجواد، ۲۴۴ نفر در پایگاه صحن امام حسن مجتبی (ع)، ۱۴۶ نفر در پایگاه ایجاد شده در یکی از هتل ها، ۲۳ نفر در مراجعه به آمبولانس ها، ۵ نفر در درمانگاه امام حسین (ع)، ۲۰ نفر در درمانگاه حسین ابن علی (ع)، ۸۹ نفر در مراجعه به اتوبوس آمبولانس‌های مستقر و ۱۰۰ نفر نیز در بیمارستان سیار موسی ابن جعفر (ع)، از این خدمات بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: در مراسم دیروز ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه موتورلانس به همراه ۲۴ تیم ۴ نفره واکنش سریع، خدمات مورد نیاز سوگواران را ارائه کردند.

وی همچنین از ایجاد یک بیمارستان سیار با ظرفیت ۳۰ تخت در خیابان امام رضا (ع) برای بهبود دسترسی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران و سوگواران این مراسم خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی به ۹۴۲ نفر در مشهد مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..