تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جدید علی مصفا پروانه نمایش گرفت

 

 

فیلم جدید علی مصفا پروانه نمایش گرفت

«لاک‌ پشت و حلزون» پیش‌تر منتخب بخش کودک و نوجوان مراسم سینمایی آسیاپسفیک، نامزد بهترین فیلم از بیستمین جشنواره فیلم داکای بنگلادش و نامزد بهترین فیلم داستانی از چهاردهمین جشنواره صوفیه منار بلغارستان بوده و در جشنواره پونه هندوستان، جشنواره متا امارات و دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان هندوستان (ICFF) نیز به نمایش گذاشته شده است.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می‌دهند. 

در خلاصه داستان «لاک‌پشت و حلزون» آمده است: پدرام ۱۰ساله با مادرش افسانه زندگی می‌کند و مشکلات زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه‌روست و دلیل مشکلات پدرام را همین مسئله می‌داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می‌شود و یک رابطه دوستی پنهانی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جدید علی مصفا پروانه نمایش گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..