تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این تصویر زنی است که مردی را در دامانش تربیت کرد

این تصویر زنی است که مردی را در دامانش تربیت کرد، که امروز یک جهان را متاثر کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کانال ضدصهیونیستی مشتاقان شهادت، این تصویر زنی است که مردی را در دامانش تربیت کرد، که امروز یک جهان را متاثر کرده است.

 از دست های حنا بسته اش معلوم می شود، که پویاست و روحش زنده است.

 او شغل مهمی در جامعه نداشت و شاید تحصیلات خاصی را دنبال نکرده بود، اما قطعا دلی مملو از توکل داشت که حتی بی وجود همسر هم مسیر زندگی را با عشق و ایثار پیمود.

در خانه ای ساده و شاید در تلاش و سختی، عمری را به کاری گذراند که از دید خیلی ها کار ساده ای است؛ اما اکنون از دامان او مردی به معراج می رود که تا ابد الگوی یک امت خواهد بود.

 او تنها یک مادر است
با صفا و فداکاری های مادرانه اش

براستی در میان دغدغه های مادرانه اش، پشتش به کدامین کوه گرم بود و دست در حلقه کدام در آویخته بود که اینگونه زیبایی آفرید؟

این تصویر زنی است که مردی را در دامانش تربیت کرد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این تصویر زنی است که مردی را در دامانش تربیت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..