تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باقری: خون شهید امیرعبداللهیان انقلابی ماندن وزارت خارجه را تضمین کرد

سرپرست وزارت امور خارجه امروز در مراسم وداع و بدرقه پیکر امیرعبداللهیان گفت: خون پاک امیر دیپلماسی و بسیجی عزیز امیرعبداللهیان، انقلابی ماندن وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرد.

باقری: خون شهید امیرعبداللهیان انقلابی ماندن وزارت خارجه را تضمین کرد آفتاب‌‌نیوز :

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه امروز در مراسم بدرقه و وداع با پیکر حسین امیرعبداللهیان گفت: پا‌های همه کسانی که زحمت کشیدند و برای قدردانی و گرامداشت سرباز واقعی و خالص برای این ملت بزرگ در اینجا حضور یافتند را می‌بوسم و به اراده شما برای تشریف فرمایی در این جلسات احترام می‌گذارم.

وی با بیان اینکه انقلاب در طول چهار و نیم دهه گذشته نشیب و فراز‌های زیاد داشته و خون‌های زیادی به پای انقلاب ریخته شده است، افزود: این یک واقعیت انکارناپذیر است که خون پاک، همواره تضمین کننده مسیر درست انقلاب و مسیر پیشرفت انقلاب است.

سرپرست وزارت خارجه اضافه کرد: من به نمایندگی از مجموعه وزارت خارجه در تهران و دیگر نقاط جهان بر این نکته تاکید می‌کنم که خون پاک امیر دیپلماسی و بسیجی عزیز امیرعبداللهیان، انقلابی ماندن وزارت خارجه ایران را تضمین کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باقری: خون شهید امیرعبداللهیان انقلابی ماندن وزارت خارجه را تضمین کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..