تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واتس‌اپ احتمالاً به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود

واتس‌اپ در هفته‌های اخیر مشغول آزمودن قابلیت‌های متنوعی بوده است که برخی از آنها به نسخه پایدار این پیام‌رسان نیز اضافه‌شده‌اند. به نظر می‌رسد که جدیدترین اقدام توسعه‌دهندگان اپلیکیشن واتس‌اپ‌، ویژگی ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی است که شاید به‌زودی در نسخه آزمایشی شاهد ارائه آن باشیم.

ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی چگونه کار است؟

طبق گزارش سایت WABetaInfo که به‌صورت اختصاصی اقدام به پایش نسخه‌های آزمایشی واتس‌اپ می‌کند، متا مشغول توسعه قابلیت جدیدی برای پیام‌رسان خود است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از هوش مصنوعی مولد به‌منظور ساخت تصاویر برای پروفایل خود بهره بگیرند. البته ویژگی گفته شده هنوز به‌صورت کامل آماده نشده است و حتی در نسخه بتا واتس‌اپ هم شاهد حضور آن نیستیم.

البته طبق اسکرین‌شاتی که از سوی وب‌سایت مورد اشاره منتشر شده‌است، می‌دانیم که چنین قابلیتی در حال توسعه قرار دارد؛ اما زمان دقیق افزوده شدن آن به اپلیکیشن مشخص نیست. انتظار می‌رود مانند اغلب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مولد، کاربران بتوانند با استفاده از وارد کردن دستورات متنی، تصاویر پروفایل دلخواه خود را در اختیار داشته‌باشند. گفته‌می‌شود که ویژگی مذکور تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتای اندروید اپلیکیشن واتس‌اپ قرار گرفته است و هنوز خبری از انتشار گسترده آن نیست.

طبق نظر سایت WABetaInfo، قابلیت مورد بحث می‌تواند موجب بهبود حفظ حریم خصوصی کاربران شود و به آنها کمک کند تا از به‌اشتراک گذاشتن تصویر حقیقی خود در برخی مواقع خودداری نمایند. ناگفته نماند که واتس‌اپ امکان اسکرین‌شات گرفتن از تصاویر پروفایل کاربران را هم مسدود کرده‌است. همچنین ویژگی طراحی استیکر با استفاده از هوش مصنوعی مولد هم در یکی دیگر از نسخه‌های آزمایشی اخیر واتس‌اپ مشاهده شده بود.

به‌روزرسانی‌های اخیر واتس‌اپ، تغییرات متعددی را در این پیام‌رسان به ارمغان آورده است و افزوده شدن قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی در آن، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. برای مثال در یکی از به‌روزرسانی‌های جدید واتس‌اپ، نوار جستجوی مجهز به هوش مصنوعی به نسخه iOS اضافه شده‌است و کاربران آیفون می‌توانند از آن برای دسترسی راحت‌تر به موارد دلخواه خود کمک بگیرند. تغییر در پالت رنگی به‌منظور کاهش فشار وارد شده به چشم کاربران در شرایط کم‌نور، منوی ارسال متفاوت در آیفون و نوار ناوبری جدید در نسخه اندروید، از جمله ویژگی‌هایی هستند که به لطف آپدیت‌های هفته‌های گذشته به اپلیکیشن موبایل واتس‌اپ اضافه شده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واتس‌اپ احتمالاً به قابلیت ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..