تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان به ایران سفر می کند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش « ترکیش مینوت», اومر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه (AKP) اردوغان، روز چهارشنبه پس از نشستی در مقر این حزب در آنکارا، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که اردوغان برای شرکت در مراسم خاکسپاری رییس جمهور فقید به ایران سفر خواهد کرد.

پیکر رئیسی روز پنجشنبه وارد بیرجند خواهد شد و پس از آن در شهر مشهد تشییع می شود.

رئیسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شد و با همراهانش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر سیدابراهیم رئیسی و شهدای همراه روز چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ از میدان انقلاب و پس از اقامه نماز توسط رهبر انقلاب، تا میدان آزادی با حضور  مردم برگزار شد.

۲۳۰ خبرنگار از ۱۶۰ رسانه بین‌المللی، آیین تشییع و گرامی‌داشت شهدای خدمت را پوشش میدانی دادند.

آئین ادای احترام سران و مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به مقام رئیس جمهور و همراهان شهیدش روز چهارشنبه دوم خرداد سال ۱۴۰۳ و به میزبانی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران تهران صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان به ایران سفر می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..