تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش کامل نیروهای حرم مطهر رضوی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید

دکتر مهدی سلطانی‌فر با اعلام این خبر  اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران و مجاوران در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جهادی کشور در ظهر پنجشنبه سوم خرداد 1403 در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، این مؤسسه تمهیدات ویژه‌ای را در راستای حفظ سلامت و آرامش‌خاطر مردم ولایتمدار و ارادتمندان خادم الرضا(ع)، با همکاری نهادهای مختلف اتخاذ کرده است. 
وی گفت: در این راستا علاوه بر افزایش تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی، چندین بیمارستان سیار در اطراف این بارگاه ملکوتی مستقر و فعال خواهد بود. همچنین بالغ بر 100 دستگاه آمبولانس در اماکن متبرکه رضوی مستقر و آماده‌باش است.
دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته جمعی از متخصصان طب اورژانس، بیهوشی، اتاق عمل و جراحان نیز به صورت آماده‌باش در بیمارستان‌های سیار حضور خواهند داشت. 
وی با اشاره به حضور بالغ بر هزار نیروی فوریت‌های پزشکی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران اورژانسی در این مراسم تصریح کرد: علاوه‌براین، تمام بیمارستان‌های سطح شهر مشهد و شهرهای اطراف با تمام ظرفیت به صورت آماده‌باش فعال خواهند بود و بیماران در صورت نیاز با آمبولانس‌ها به این بیمارستان‌ها منتقل می‌شوند. 
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: خدمات درمانی در این مراسم با مشارکت نیروهای رسمی و افتخاری این مؤسسه و نهادهایی همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مجاور، اورژانس 115، سپاه پاسداران، هلال احمر، بیمارستان فوق تخصصی رضوی، بنیاد کرامت رضوی و مدیریت عالی حرم مطهر حضرت رضا(ع) به بیماران ارائه خواهد شد. 
وی بیان کرد: دارالشفای امام(ع) در جوار بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی نیز با تقویت نیرو، آماده خدمات‌رسانی به عموم بیماران زائر و مجاور حاضر در این مراسم است.
شایان ذکر است؛ مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی نیز همچون دیگر ایام سال از طریق تماس با شماره‌ داخلی 2424 و شماره‌ عمومی 32002424، آماده ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش کامل نیروهای حرم مطهر رضوی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..