تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق صنایع در تابستان قطع می شود؟

به گزارش خبرآنلاین ،مصطفی رجبی مشهدی در نشست مشترک با حضور مدیران ارشد وزارتخانه های نیرو و صنعت و معدن افزود: در این نشست مقرر شد تا وزارتخانه های نیرو و صمت با هدف تامین برق پایدار و نیز تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر همکاری و هم افزایی را با یکدیگر داشته باشند.

ایلنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه مقرر شده دو وزارتخانه با تشکیل کارگروه مشترک و تشکیل جلسه های منظم تا نیمه خرداد اولویت های خود را در جهت تحقق دو هدف ذکر شده به صورت عملیاتی مطرح کرده و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند و در هر زمان حداکثر انرژی قابل تحویل در اختیار صنایع قرار گیرد.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: محدودیت های انرژی برق تحویلی به صنایع نسبت به سال گذشته با تفاهم طرفین کاهش یافته و در عین حال برنامه مدیریت مصرف برق همه صنایع همچون سال گذشته در قالب تفاهم نامه مشترک به مشترکان و دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: همچنین مقرر شد پس از اتمام ابلاغ مشترک برنامه مدیریت مصرف صنایع، کارگروه مذکور با تشکیل جلسه هفتگی بر روند اجرای برنامه ها نظارت داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم به منظور مدیریت مصرف سایر بخش های غیر از صنایع نیز از مصوبه های این نشست بود که مقرر شد برنامه های مدیریت مصرف صنایع و پیامدهای آن با تدوین بسته های محتوایی مناسب به مردم اطلاع رسانی شود تا مشارکت حداکثری لازم در زمینه مصرف بهینه برق تحقق یابد.

۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق صنایع در تابستان قطع می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..