تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم شاهد صداقت در عمل شهید رئیسی بودند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری در حاشیه تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش به خبرنگار ایکنا گفت: ماندگاری در دنیا و در میان ابنای بشر مربوط به این می‌شود که در دل‌ها جا داشته باشیم وگرنه دستوری، صوری و ظاهری، هیچ فردی ماندگار نمی‌شود. اگر کسی بتواند در دل‌ها جایی باز کند، در تاریخ نیز زنده می‌ماند. جا کردن در دل‌ها هم مربوط به صاحب دل می‌شود که با خدا پیوند خورده باشد.

وی افزود: شهید رئیسی با خدا معامله کرد. از ابتدایی که وارد کار مدیریت دولت شد هر آنچه داشت در راه خدا مصرف کرد. مردم این صداقت را در او دیدند. شهید جمهور با اینکه ناملایمات زیاد دید اما یک کلمه از ناملایمات نمی‌گفت چون با خدا معامه کرده بود. او شبانه روز خود را به خدمت و فکر برای چگونگی خدمت بهتر صرف می‌کرد.

امام جمعه ساری ادامه داد: مردم این جهاد شبانه‌روزی، صداقت و عزم راسخ و کارگشایی ایشان را دیدند. شهید ابراهیم رئیسی بیش از 9 هزار بنگاه‌ اقتصادی را که راکد شده بود، فعال کرد. همین چندی قبل در استان مازندران جشن فعالیت مجدد 395 واحدی را که راکد شده بود برگزار کردند. مردم وقتی محبت می‌بینند، محبت می‌کنند. این یک اصل جامعه‌شناختی تجربی است. احترام می‌گذاریم و احترام می‌بینیم. اما اگر به مردم احترام نگذاریم نباید انتظار احترام داشته باشیم. مردم دیدند ایشان به آنها احترام می‌گذارد. برای همین سفره دلشان را برای این سید جلیل القدر باز کرده و او را در دلشان جا دادند. این موج جمعیتی که امروز در مراسم تشییع پیکر او می‌بینیم، نشان از همدلی و همدردی با خانواده شهید جمهور است. این حضور تبلیغی نیست بلکه کاملا دلی است.

وی اضافه کرد: مسئولانی که در آینده به روی کار می‌آیند باید این روحیه مردم‌داری و جهاد در راه خدمت به خلق را از او بیاموزند. مردم برای آبیاری نهال انقلاب عزیز، شهید و آزاده داده‌اند و طی این سال‌ها حماسه‌ها آفریده‌اند.

محمدی لائینی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: 50 روز دیگر انتخابات است. انتخاب رئیس جمهور منوط به رأی ملت است. حضور با شکوه با پای صندوق رأی و انتخاب گزینه‌ای که به آقای رئیسی نزدیک‌تر باشد، مهم است. اگر چنین سکانداری انتخاب شود دل مردم مقداری آرام می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: امام زمان(عج) حامی مردم است. همه این اتفاقات حکمت و مصلحتی در پی دارد که ما به عنوان بندگان خدا از آن بی خبریم. امام عصر(عج) این انقلاب و رهبر عزیز را هدایت می‌کند. درود خدا به ارواح شهدا و امام خمینی (ره). درود خدا به رهبر عزیزمان و همچنین درود خدا به شهدای خدمت. 

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم شاهد صداقت در عمل شهید رئیسی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..