تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فساد سنگین در یک باشگاه لیگ برتری

پرونده فساد مس رفسنجان در لیگ برتر، آغاز مبارزه با یک فساد سیستماتیک است.

فساد سنگین در یک باشگاه لیگ برتری آفتاب‌‌نیوز :

چند وقت پیش بود که پرونده فساد مس رفسنجان در لیگ برتر ابعاد رسانه‌ای پیدا کرد و بررسی این پرونده هنوز ادامه دارد. پرونده‌ای که سرآغاز مبارزه با فساد سیستماتیک است و مسئولین به طور جدی پیگیر برخورد با این موضوع هستند. پای افراد مختلفی به پرونده فساد در رفسنجان باز شده است و برخورد با متخلفین همچنان ادامه دارد. افرادی که سکه گرفته‌اند تا هوای این باشگاه را داشته باشند و حالا نوبت به برخورد با آن‌ها رسیده است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد پس از به سرانجام رسیدن پرونده مس رفسنجان، مسئولان سراغ یک باشگاه لیگ برتری دیگر می‌روند. این باشگاه در فصل جاری لیگ برتر بازیکنان زیادی را جذب کرده است و حتی چند مورد از این بازیکنان، گزینه‌های استقلال و پرسپولیس بودند که هایجک شدند.

طبق پیگیری‌های رسانه طرفداری مشخص شد رد پای یکی از سرمربیان مطرح فوتبال ایران در این پرونده دیده می‌شود و چند فرد رسانه‌ای هم در این فساد گسترده نقش داشته‌اند. شنیده می‌شود این باشگاه بیشتر از مس رفسنجان هزینه کرده است و باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. نهاد‌های نظارتی به شدت در حال بررسی پرونده‌های فساد در فوتبال هستند و یکی پس از دیگری تخلفات را بررسی می‌کنند./جهان مانا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فساد سنگین در یک باشگاه لیگ برتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..