تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ مشکوک مرد جوان ۴ روز پس از ترک خانه

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم،  روز ۳۱ اردیبهشت ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی داخل یک خودرو پژوپارس در خیابان جدی اردبیلی از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش  داده شد که با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند.

تیم جنایی در صندلی جلوی خودرو با جسد مرد حدوداً ۴۲ ساله‌ای مواجه شدند که به دلایل نامشخصی فوت کرده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز نشان می‌داد که از زمان مرگ مرد جوان ۳ تا ۴ روز گذشته است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی که حقوقدان بوده ۴ روز قبل بدون اطلاع قبلی از خانه بیرون رفته و دیگر بازنگشته است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت، اما از سوی دیگر فرضیه مصرف دارو نیز پررنگ است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ مشکوک مرد جوان ۴ روز پس از ترک خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..